رئیس فدراسیون کاراته گفت: خوشحالم از اینکه به عنوان رئیس این فدراسیون از سوی اعضای این مجمع انتخاب شدم و باید به هواداران این رشته ورزشی بگويم که پیرو راه ناظریان خواهم بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی سمندر در مجمع فدراسیون کاراته اظهارداشت: من پیرو راه ناظریان هستم چرا که وقتی در سال 85 این فدراسیون را از وی تحویل گرفتم کاراته بسیار قدرتمند بود و ما در مسابقات داخلی و خارجی بسیار خوش درخشیدیم و جزو معدود فدراسیون هایی بودیم که بیشترین مدال ها را در سال 85 و 86 کسب کرد.

رئيس فدراسيون کاراته تصریح کرد: ما 80 سبک در کاراته داریم و یک میلیون و 300 هزار کاراته کا نیز هم اکنون در این رشته ورزشی فعال هستند اما تنها خروجی های ما تیم ملی است.

وی افزود: کاراته مشکلات عدیده ای دارد ما نه از حمایت اسپانسرها برخوردار هستیم و نه کمک هزینه ارزی به ما می شود و نه اینکه باشگاهی از ما حمایت می کند پس بنابراین من راه سختی را در این فدراسیون پیش رو خواهم داشت.


سمندر تاکید کرد: من از وزارت ورزش و حمید سجادی تقاضا می کنم برای هدایت هرچه بهتر سبک های آزاد مسابقات کاراته من را حمایت کنند زیرا این مسابقات به صورت ثبتی در جهان است و من از رؤسای هیئت ها نیز خواستارم که در این راه کوتاهی نکنند تا ما بتوانیم مثل سایر رشته های رزمی مسابقات سبک های آزاد خود را جهانی کنیم. چراکه آبروی کاراته در گرو هیئت هاست و سربلندی هیئت ها نیز باید توسط فدراسیون کاراته صورت گیرد./مح

برچسب ها: کاراته ، سمندر ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار