فرماندار بروجن گفت: تمامی عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان بروجن آموزش های لازم را فراگرفتند.

فتاح كرمی افزود: در مرحله قبل از تبلیغات، ضوابط مربوط به تبلیغات در غالب منشور قانونی انتخابات، برای نامزدها و هیات‌های اجرایی ابلاغ و آموزش‌های لازم نیز به آنان ارائه شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجن افزود: كلیه آموزش‌های مرتبط در این راستا به نمایندگان فرماندار، بازرسان و اعضای هیات اجرایی داده شد.
كرمی تصریح كرد: به دنبال تشكیل كمیته‌های مختلف انتخابات، كاربران رایانه نیز آموزش‌های لازم را فراگرفتند و مانورهایی در این رابطه برگزار شد.
فرماندار بروجن اظهار داشت: هم‌اكنون تمامی زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشكوه در این شهرستان فراهم شده است.
كرمی گفت: در این دوره از انتخابات، 101 شعبه اخذ رای شامل: 83 شعبه ثابت و 18 شعبه سیار در شهرستان بروجن پیش بینی شده است.
وی با بیان اینكه از شعبه های پیش بینی شده، 67 شعبه روستایی و مابقی شهری است، افزود: در این دوره از انتخابات، دو هزار و 500 نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، برگزاری انتخابات این شهرستان را برعهده دارند.
شهرستان بروجن، با شش شهر و 42 روستا، بیش از 121 هزار نفر جمعیت دارد و مركز آن در فاصله 62 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.