آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت وجود شورای نگهبان گفت: این شورا به این دلیل تشکیل شده که تنها افرادی که شایستگی لازم را دارند به سمت‌های بالای نظام راه یابند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با اشاره به یکی از اصول عقلایی مبنی بر ضرورت ملاحظه اقتضائات و برطرف کردن موانع برای ورود به عالم هستی اظهار کرد: این ستاد هم باید همین رویه را در پیش بگیرد و ادامه دهد.

وی با تاکید بر بررسی عملکرد ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به منظور دستیابی به بهترین راهکارها افزود: باید همان طور که قرآن می‌گوید همه سخنان را شنید و بهترین آنها را انتخاب کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند می‌خواهد که بندگانش هر کاری را به بهترین صورت ممکن انجام دهند گفت: این رویه باید در هر حوزه‌ای مورد توجه انسان‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش باید تاثیرات بیرونی داشته باشند و بتوان تاثیر مثبت آن را به خوبی مشاهده کرد.

وی افزود: تمام مسئولان رده‌های بالا تا پایین نظام اسلامی توسط سیستم آموزش و پرورش کشور تربیت می‌شوند بنابراین باید توجه کافی و لازم به این مقوله یعنی ارتباط مستمر و تاثیرگذار حوزه‌های علمیه و مدارس وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش تاکنون عملکرد خوبی داشته و در ادامه راه نیز باید با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علمای دین به کار خود ادامه دهد./س

برچسب ها: قم ، شورا ، نگهبان ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.