استاد حوزه علمیه قم از مردم قدرشناس ایران اسلامی برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در پیام آیت‌الله مسلم ملکوتی آمده است: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم، رویدادی حساس و سرنوشت ساز، حادثه‌‌ای مهم که چشم و امید دوست و دشمن با حساسیتی تام مراقب و نظاره‌گر آن است.

دوست که همه مومنان، آزاداندیشان و ستمدیدگان و به ستوه آمدگان از ظلم‌ها و ددمنشی‌های استکبار جهانی است، دل بدان بسته تا به آمال و آرزوهای برآمده از وعده‌های به حق انبیا و اولیاء الهی، حکما و خردمندان بشریت نائل آید و می‌داند که شرکت حداکثری مردم آزاده ایران اسلامی قوی‌ترین عامل نیل به آرزوهای خداپسندانه یاد شده است.

این پیام می‌افزاید: دشمن همان کج اندیشان و خون آشامان جهان، امید بدان دارند تا با یاوه‌سرایی‌ها و زشتخویی‌های خود حق‌جویان و آزادگان را از شرکت در این امر مهم و حماسه ملی دلسرد کنند تا بتوانند به امیال شیطانی خود برسند.

اما گذشته روشن و تابناک ملت بزرگ ایران نشان داده است که دشمنان را این بار هم بسان سابق با خلق حماسه‌ای پرشور و حرکتی سرنوشت ساز دچار یاس و نومیدی جانکاهی کرده و خواب وی را به کابوسی مهلک مبدل خواهد ساخت.

آیت‌الله ملکوتی در پایان پیام خود از عموم ملت بزرگ و حماسه‌ساز این مرز و بوم دعوت کرد با شرکت حماسی و خداپسندانه و انتخاب اصلح خود بیش از پیش موجبات استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی، وحدت ملی و عظمت این امت و یاس و نومیدی دشمن را فراهم آورده و بر پیمان مقدس وفاداری خویش با آرمان شهیدان و امام شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کنند./س

برچسب ها: قم ، دعوت ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.