معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از فعالیت 68 پایگاه خبری، سایت محلی و دفاتر خبرگزاری‌های رسمی کشور در استان قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد خامه‌ یار پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان خبرگزاری‌های استان قم با مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر قم 78 درصد مردم شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در روستاها بیش از 80 درصد پیش بینی شده است، بیان کرد: قم مرکز انقلاب و نشر اندیشه‌های ناب اسلامی است و به همین دلیل برگزاری انتخابات در قم مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار دارد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به پوشش اخبار انتخاباتی در قم از سوی خبرنگاران خارجی افزود: باید رسانه‌های استان قم اهتمام جدی داشته باشند که حضور مردم در انتخابات را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین ارزیابی‌های به عمل آمده 68 پایگاه خبری، سایت محلی و دفاتر خبرگزاری‌های رسمی کشور در استان قم فعال هستند تاکید کرد: اداره کل ارشاد استان قم نسبت به ارزیابی کامل عملکرد رسانه‌های فعال در قم اقدام کرده و نتایج این ارزیابی‌ها در اختیار مسئولان استان قرار گرفته است.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به جایگاه قم در عرصه چاپ و نشر تاکید کرد: به دلیل ظرفیت‌های موجود در عرصه چاپ و نشر در کشور کالاهای تبلیغاتی 17 استان و 40 شهر کشور در قم منتشر شد./س

برچسب ها: قم ، فعالیت ، خبرگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.