جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هر رای تیری به قلب دشمنان اسلام و قدم مثبتی در مسیر شهداست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار غلام عسگر کریمیان افزود: امیدواریم رای اولی ها با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر دشمنان اسلام و نظام را ناکام کرده و در جهت عزت، رشد و سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.

وی اضافه کرد: طبق بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری رییس جمهور باید معیارهای اسلامی را رعایت کند، دلبسته انقلاب و به منافع ملی پایبند باشد، با نشاط بوده و به فکر محرومین باشد، اشرافی گرا نباشد، به دین معیشت و عزت مردم اهمیت بدهد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان ادامه داد: رهبری، مردم و قرآن حلقه مقاومت در برابر دشمنان و حفظ هویت ایرانی و اسلامی است و براین اساس و به دلایل برخی مشکلات موجود نباید علی زمانه را تنها بگذاریم چراکه این امر یکی از ابعاد جنگ نرم بوده و دشمن می خواهد ما نیز همچون آنها فکر کنیم.

سردار کریمیان بیان کرد: امروز ما در عرصه جنگ نرم هستیم و باوجود اینکه اوایل دهه 70 مقام معظم رهبری از تهاجم فرهنگی صحبت کردند، ما به آن بی توجهی کردیم و از این رو دشمن در خطوط ما رخنه کرد.

او با اشاره به اینکه راه مقابله با جنگ نرم تهذیب نفس، آگاهی، جریان شناسی و دشمن شناسی است، اظهار کرد: باید از گذشته عبرت بگیریم تا آب به آسیاب دشمن نریزیم و نتواند در جنگ نرم بر ما غلبه کند.

سردار کریمیان همچنین گفت: ماهیت استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری انقلاب اسلامی باعث ایجاد آن شد و به ما معنا بخشید چراکه اسلام ماهیتی ظلم ستیز دارد و اگر از آن دست برداریم راه خود را گم کرده ایم.

وی افزود: آنها در حوزه رسانه ها و امکانات بالای اطلاعاتی برما غالب شدند اما ما بدون این امکانات تاکنون در مقابل آنها ایستاده ایم و اگر با رهبری داهیانه امام خامنه ای در عرصه جنگ نرم هویت خود را حفظ کنیم، توطئه های آنها بی اثر خواهد ماند/س.

برچسب ها: اردبیل ، همایش ، رای ، اولی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.