رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: روسای ستادهای انتخاباتی وکاندیداها از پیش بینی و اعلام نتایج انتخابات در بحث ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا جدا خودداری کنند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس گل محمد بامری در نشست روسای ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری در استان افزود : روسای ستاد های انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا در این خصوص مراقبت های لازم را انجام داده تا پیش بینی های زود هنگام موجب ایجاد شائبه و ذهنیتی منفی در جامعه نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: اگر انتخابات را به سه دوره شامل قبل،حین وبعد تقسیم کنیم مرحله اول آن با رعایت تمام ضوابط و چارچوب های مربوط به انتخابات گذرانده شده است و مشکلی در این خصوص نداشته ایم.

وی با بیان اینکه انتخابات باید با بی طرفی کامل برگزار شود تصریح کرد: در حین انتخابات نیز مجریان ،ناظرین و نمایندگان در تمامی شعب اخذ رای حاضر خواهند بود و اطمینان می دهم شاهد انتخاباتی سالم وبدون حاشیه باشیم.

بامری بر رعایت قانون بعد از برگزاری انتخابات تاکید کردو افزود: بعد از برگزاری انتخابات راس تمام امور تمکین از قانون و احترام به رای مردم است که طبیعتاً باید توسط همه افراد رعایت شود.

بامری خواستار پرهیز از هر گونه تنش و درگیری در فضای انتخاباتی شد و گفت: ستاد انتخابات استان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شبهات ،شکایات و پیشنهادات روسای ستادهای کاندیداها خواهد بود .

وی از روسای ستاد انتخابات خواست که در فرصت باقی مانده تمامی برنامه های انتخاباتی خود را با ستاد انتخابات هماهنگ کنند و نسبت به معرفی نمایندگان خود درشعب اخذ رای در اسرع وقت اقدام کنند.

بامری گفت: 80 درصد انتخابات امسال رایانه ای برگزار می شود و تمام تعرفه های استفاده شده در روز انتخابات به صورت آنلاین و رایانه ای قابل رصد و بررسی است .

وی با اشاره به اینکه داشتن شناسنامه و کد ملی برای اخذ رای الزامی استافزود: ساعت شروع اخذ رای از 8 صبح روز جمعه 24 خرداد اغاز می شود و تا ساعت 20 همان روز ادامه دارد که البته توسط ستاد انتخابات کشور قابل تمدید است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.