رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی 18 طرح تولیدی و عمرانی با اولویت بخش‌های توسعه‌ای کشاورزی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

عادل عبد‌ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: از امروز و با آغاز هفته جهاد کشاورزی شاهد برگزاری برنامه‌های مختلفی خواهیم بود که از آن جمله افتتاح 12 طرح تولیدی و 6 طرح عمرانی است که با 106 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان و با حضور مسئولان ارشد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با یادآوری اینکه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی فعالان بخش کشاورزی نیز رسالت سنگینی در خلق حماسه عظیم سیاسی و اقتصادی دارند، گفت: در گام اول جمعه این هفته کشاورزان و فعالان این بخش هم‌پا با سایر اقشار به پای صندوق‌های رای می‌روند و با بصیرت کامل به کاندیدای اصلح رای داده و اداره کشور را به دست یک رئیس جمهور توانمند و شجاع می‌سپارند.

عبد‌ایمانی ادامه داد: در کنار خلق این حماسه عظیم سیاسی باید دولت آینده با همراهی و همکاری فعالان بخش‌های مختلف بکوشد حماسه اقتصادی را که از مطالبات حقیقی مقام معظم رهبری است رقم بزند.

وی همچنین تصریح کرد‌: بخش کشاورزی تامین کننده امنیت غذایی است که البته ضریب امنیت غذایی در کشور ما با 92 درصد در وضعیت مطلوبی قرار دارد و انتظار می‌رود همچنان فعالان این بخش در ارتقای این مولفه کوشش کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل بیان داشت: دشمنان ما در یک جنگ ناخواسته دیگر دست به غافلگیر کردن ملت ایران با تحریم و تهدید اقتصادی را دارند که باید به هوش باشیم تا اجازه ندهیم در این جنگ خطری متوجه ما شود.

عبد‌ایمانی یادآور شد: فعالان بخش کشاورزی و تولید‌کنندگان در حقیقت سربازان و سرداران خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن هستند و هر چقدر در سنگر تولید حضور مقتدرانه داشته باشیم فاتح این میدان خواهیم بود.

وی در ادامه از افتتاح 18 طرح تولیدی و عمرانی در استان با سرمایه‌گذاری 106 میلیارد تومان همزمان با هفته جهاد کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح این طرحها در حقیقت بخش عظیمی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش کشاورزی با احیا کرده و به شکوفایی می‌رساند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.