جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کارآمدی کاندیداهای ریاست جمهوری در ارائه برنامه، پرهیز از سیاه‌نمایی‌ها و برخی حرکت‌های تخریبی است چرا که مردم ما در این دوره از انتخابات به کاندیداهای با برنامه رأی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سردار غلام‌عسگر کریمیان در همایش نهضت روشنگری بسیجیان در گرمی اظهار داشت: مهمترین چالشی که دشمنان به زعم خود بر آن تاکید و اصرار دارند تقابل احزاب، گروه‌ها و همچنین رقابت آنها برای راهیابی به پست ریاست جمهوری است در حالی که ما معتقدیم به برکت انقلاب اسلامی جریان‌های مختلف و دیدگاه‌های متعدد آرا  نظرات خود را مطرح می‌کنند و این خود مردم است که از بین گزینه‌ها، گزینه اصلح و برتر را بر می‌گزینند.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از سه دهه است که حرکت منسجم و حقیقی خود را با اتکال به قدرت و صلابت مردمی نشان می‌دهند، تصریح کرد: اگر امروز به شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند دقت و توجه کنیم قطعاً بهترین گزینه را در می‌یابیم.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان به تاکید مقام معظم رهبری در پرهیز و دوری کاندیداها از سیاه‌نمایی، تخریب و نقدهای غیرمنصفانه خاطر نشان کرد: انتقاد به معنای انکار کردن کارهای مثبت، سازنده و علاج‌بخش نیست بلکه هدف از انتقاد بیان نکات کمی و کوتاهی است که رئیس‌جمهور آینده باید این ضعف‌ها و نقاط قصور و کوتاهی را با پشتکار خود پر کند.

سردار کریمیان کاندیداها و طرفداران آنها را به حفظ آرامش، دوری از فضاسازی‌های کاذب و اطمینان‌بخشی به مردم برای مشارکت بالا فرا خواند و اضافه کرد: آنچه که در انتخابات 24 خرداد نمود و عینیت پیدا می‌کند نشان روشنی از دلدادگی مردم و پایداری در عرصه جهادی و ارزشی است که با حفظ اصول و تاکید بر گفتمان اصیل انقلاب راه هجمه و کید دشمن را می‌بنددب/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.