معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: خبرنگاران خبرگزاری‌های خارجی برای تهیه خبر و گزارش از ستادهای انتخاباتی و گفت و گو با مردم به قم سفر کردند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد خامه‌یار اظهار داشت: با نزدیک شدن زمان انتخابات برخی خبرنگاران خبرگزاری‌های خارجی به قم سفر کرده و برخی نیز در روزهای آینده وارد این شهر خواهند شد.
وی افزود: خبرنگار و عکاسان خبرگزاری فرانسه، خبرنگار و فیلمبرداران شبکه RTC سوئیس، خبرنگار روزنامه ایل تیمپو کلمبیا و عکاس موسسه خبری گتی ایمجز آمریکا با حضور در قم و تهیه عکس، خبر، فیلم و گزارش از ستادهای انتخاباتی و گفت و گو با مردم از شور انتخاباتی گزارش تهیه خواهند کرد.
خامه‌یار در ادامه تصریح کرد: این افراد با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به این استان سفر کرده و فعالیت خبری خواهند کرد.
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید براینکه در روزهای آینده نیز شاهد حضور خبرنگاران دیگری از کشورهای مختلف در این استان خواهیم بود، اظهار داشت: باتوجه به وجود حساسیت انتخابات ریاست جمهوری که جهانیان به تماشای آن نشسته‌اند، حضور این خبرنگاراننیز در راستای آن خواهد بود. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.