عضو فراکسيون اصولگرايان گفت: اگر کانديداهاي اصولگرا اصرار داشته باشند که در صحنه رقابت وجود داشته باشند اين خطر وجود دارد که هيچ کدام کرسي رياست جمهوري را به دست نياورند و لازم است که در مورد يک کانديداي واحد به اجماع برسند.

حسينعلي حاجي دليگاني نماينده شاهين شهر، ميمه و برخوار در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم اتخاذ تصميم اصولگرايان در مورد رسيدن به نقطه نظر براي کانديداي رياست جمهوري گفت: عقل حکم مي‌کند که چنين اتفاقي بيفتد اصلاح طلبان به توافق رسيدند اما زماني اعلام کردند که اصولگرايان فرصتي براي اتخاذ تدبير مناسب نداشته باشند.  
 
وي ادامه داد: شاهد بوديم که چنين مسئله‌اي تحقق يافت و آقاي عارف از صحنه کنار رفت که بدين ترتيب اکثريت طرفداران وي به سمت روحاني تمايل پيدا مي‌کنند بنابراين تکليف و وظيفه اصولگرايان در اين مقطع سنگين‌تر مي‌شود و از آن جايي که آقاي حدادعادل کار بسيار پسنديده‌اي انجام داد و راه را براي ديگران باز کرد لذا انتظار مي‌رود که اصولگرايان ماندن در صحنه انتخابات را به از دست دادن کرسي رياست جمهوري بدل نکنند.  
 
عضو کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکيد کرد: به نظر مي‌رسد که افراد اصرار داشته باشند در صحنه رقابت بمانند اما اين خطر وجود دارد که هيچ کدام کرسي رياست جمهوري را به دست نياورند به همين جهت انتظار مي‌رود به نوعي با يکديگر به تعامل برسند، هوشمندانه و بابصيرت تصميم بگيرند و به موقع عمل کنند.  
 
عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس در پايان اظهار داشت: اگر اکنون به سراغ هر کدام از بزرگان اصولگرا برويم خواهند گفت که اجماع نظر اصولگراها ضرورت دارد و به همين جهت بايد هر چه زودتر تصميم اتخاذ شود زيرا ممکن است فردا ديگر فرصتي نداشته باشيم.  

انتهاي پيام/
برچسب ها: رقابت ، انتخابات ، اصولگرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار