براساس حکم نهايي دادگاه قاتل مخوف و نفرت انگيز کورتيس لوپز محکوم به قتل درجه اول پس از 2 سال حبس بدون ‌آزادي مشروط به اعدام محکوم شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از واشينگتن پست در ارائه حکم قاضي دادگاه مري بث مک کورمک گفت: هيولا صفت لوپز محکوم به دو فقره قتل عمد در کارلناي جنوبي شده و مجازات اعدام براي او صادر شده است.
کورستين لوپز پس از جدا شدن از همسر و فرزندش به ايالت مريلند براي ادامه زندگش اش نقل مکان کرد.
وي در پاييز 2011 با ارتکاب قتل همه را حيرت زده کرد وي پس از برگشتن به کاريلناي شمالي جايي که همسر و پسرش در يک آپارتمان زندگي مي کردند در اقدامي ناباورانه و بي رحمانه هر دوي آنان را از ادامه زندگي محروم کرد.
وي ابتدا با يک دمبل 3 کيلويي هنگامي که همسرش در خواب بود با وارد کردن چندين ضربه به سرش منجر به مرگ وي شد.
در آن زمان تنها فرزند او ويليام که 11 سال بيشتر نداشت در منزل يکي از اقوام بود و پس از ربودن فرزند خود او را به يک منطقه جنگلي برد و با يک چوب بيسبال سرفرزند را شکست.
پس از آن او به مريلند گريخت که پس از 3 ماه متواري بودن، پليس موفق به دستگيري وي شد.
او در اعترافات خود در زمان بازجويي هرگز به قتل پسرش اعتراف نکرد اما پيگيري هاي پليس برآن شد که تيم جستجو جسد پسر 11 ساله اش را در همان منطقه جنگلي پيدا کردند.
لوپز در آخرين دادگاه که ديروز برگزار شد از تمامي دوستان و اعضاي خانواده خودش و قربانيان معذرت خواهي کرد حکم اعدام وي امروز در زندان توسط طناب دار اجرا مي شود./ل
برچسب ها: اعدام ، پدری ، حبس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار