پذیرش بدون آزمون دانشگاه پیام نور در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ویژه دانشجویان نخبه و استعداد درخشان آغاز و تا 25 خرداد ماه ادامه دارد.

دکتر سلیم بهرامی، رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن زمینه جذب برگزیدگان علمی و استعداد برتر مقطع کارشناسی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و در راستای اجرای بند 2-2 ماده 2 آئین نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های بالاتر به شماره 22354 مورخ 2 خرداد 91 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم نسبت به پذیرش و اجرای شرایط عمومی و اختصاصی دوره کارشناسی ارشد اقدام کرده اند.

وی گفت: دانشگاه پیام نور با استناد به این آئین نامه پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی را آغاز کرده است و پذیرش دانش آموختگان و دانشجویان نیم سال چهارم نیز برای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد را نیز تا 25 خرداد ادامه می دهد.

وی افزود: داوطلبان در صورت داشتن شرایط تا 25 خرداد ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند./ح
برچسب ها: دکتری ، پیام نور ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار