انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، بار دیگر به نقطه عطفی برای تاریخ انقلاب اسلامی ایران مبدل شده است؛ چرا که از یک سو با آشکار شدن ابعاد جدید عداوت دشمنان ایران اسلامی، برگزاری باشکوه این انتخابات می‌تواند پیام‌های واضح و کوبنده‌ای برای جبهه استکبار داشته باشد و از سوی دیگر با گذشت بیش از سه دهه از شکل‌گیری نظام اسلامی، لزوم اثبات کارآمدی دین در عرصه اداره جامعه ضرورت جدی‌تر و ملموس‌تری را به خود گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بنابراین حضور گسترده مردم در انتخابات و نیز گزینش رئیس جمهوری شایسته، هر یک از درجه بالایی از حساسیت و اهمیت برخوردارند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) طی ماه‌های اخیر در تبیین خصوصیات و ویژگی‌های نامزد اصلح، ایمان به خدا، انقلاب، قانون اساسى و مردم، داشتن روحیه مقاوم، برخورداری از تدبیر، تهذیب اخلاقی و توانایی تحمل بار سنگین ریاست جمهوری را به عنوان اهم این خصوصیات ذکر فرمودند.
نگاهی به اوضاع کنونی کشور و نیز رفتار کینه‌توزانه دشمنان، لزوم توجه دقیق و جدی به مؤلفه‌های ذکر شده را یادآور می‌سازد.
بر این اساس مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با جمع‌بندی ضرورت‌ها و نیازهای موجود برای انجام انتخابی اصلح و شایسته و با توجه به نظریه اکثریت اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن احترام به همه نامزدهای محترم حاضر در صحنه، جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی را به عنوان نامزد اصلح در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برمی‌گزیند.
امید آن است که سوابق روشن تدین، تعهد، ولایتمداری، تدبیر، بصیرت، مقاومت و فضایل اخلاقی ایشان، آینده‌ای توأم با عزت و افتخار را برای ایران اسلامی و همه مسلمانان در سرتاسر گیتی رقم بزند./س

برچسب ها: قم ، بیانیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.