نایب رئیس هیئت تنیس روی میز البرز گفت: باعث تاسف است که برخی قصد دارند فقط از حرفهای دیگران به نفع مقاصد خودشان استفاده کنند.

پروین شفیعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  با بیان این مطلب اضافه کرد: وقتی ماجرای عدم اعزام پور موسوی به کمپ اتریش پیش آمد من به قدری ناراحت بودم که تا صبح نخوابیدم و در مصاحبه ای که بعد آن انجام دادم حرفهایی را مطرح کردم که فکر می کنم از آن ها سو برداشت شد.

وی ادامه داد:  من از انتخاب مهناز رجبیان به عنوان مربی همراه پور موسوی اعتراضی نداشته ام  ودر مصاحبه ای که بعد آن انجام دادم حرفهایی را مطرح کردم که فکر می کنم از آن ها سو برداشت شد.

وی ادامه داد: من از انتخاب مهناز رجبیان به عنوان مربی همراه پور موسوی اعتراضی نداشته ام زیرا وی انتخاب فدراسیون است و ما هم به تصمیم فدراسیون احترام می گذاریم.
 
شفیعی اذعان داشت: من به عنوان نایب رئیس هیئت سالهاست که فعالیت می کنم و قصد ایجاد حاشیه ندارم خوشبختانه هیئت ما همیشه فقط معطوف به فعالیت های خود بوده است و موفق هم عمل کرده است.

 نایب رئیس هیئت البرز در انتها  تاکید کرد: من اکنون متوجه شده ام که عدم اعزام پور موسوی به خاطر مشکل ویزا بوده است و ربطی به بی برنامگی فدراسیون ندارد، من خود را در جایگاهی نمی دانم که در مورد فدراسیون حرفی بزنم و تابع آنها هستم./آق
برچسب ها: تابع ، فدراسیون ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار