به گفته مقامان پلیس و شاهدان عینی این حادثه بر اثر واژگونی یک خودروی سواری سه تن از جمله یک کودک چهار ساله در مونتگومری کشته شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از فاکس نیوز یک دستگاه خوردیو سواری حوالی بامداد امروز در خیابان جورجیا در نزدیکی خیابان کیسنون بر اثر واژگون شدن هر سرنشین آن از جمله یک دختربچه چهارساله کشته شدند.

به گزارش این خبرگزاری به نقل از شاهدان عینی که از ساکنان این خیابان بودند پس از شنیدن صدای ترمز شدید یک دستگاه و نسیان 2000 که ابتدا به دو خودروی دیگر در جهت مخالف برخورد کرد و به دلیل سرعت زیاد و عمل نکردن به موقع ترمز خودروی نسیان به چندین درخت برخورد کرد که در پی آن به واژگون شدنش منجر شد.

همچنین این خیابان در کنار رودخانه گلین مونت واقع شده بود که این خودرو پس از واژگون شدن به درون این رودخانه سقوط کرد.

پس از حضور نیروهای پلیس و امداد این خودرو پس از دو ساعت و نیم تلاش بی وقفه بیرون آورده شده و طبق اطلاعات پلیس و احراز هویت سرنشینان نسیان 2000 فیلیپیه پندا 39 ساله، الیزابت لموس 4 ساله و راموس لموس 48 ساله گزارش شد همچنین علت مرگ آنان غرق شدن در این رودخانه گزارش شده است.

طبق آخرین گزارش ها به نقل از این خبرگزاری حال سرنشینان دو خودروی دیگر که با این نسیان برخورد کرده بودند به دلیل جراحات وارده به ناحیه سر چندین شکستگی بحرای گزارش داده شده است./ف

برچسب ها: کشته ، زخمی ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار