دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: کشتی گیران قمی طبق قوانین و مقررات جدید فیلا در مسابقات مرحله نهایی گزینشی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی شرکت می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد رضایی تصریح کرد: در آستانه رقابت‌های حساس و سرنوشت ساز مرحله پایانی گزینشی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور، با اعلام حوزه مدیریت تیم‌های ملی از این به بعد تمام مسابقات با قوانین جدید داوری به انجام می‌رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) مبنی بر برگزاری مسابقات با قوانین جدید داوری، از این تاریخ تمام مسابقات داخلی در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در سطوح سنی اعم از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با قوانین جدید برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: به همین دلیل مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان نیز طبق ضوابط و مقررات جدید داوری فیلا که در رقابت‌های قـهرمانی بزرگسالان جهان نیز اعمال خواهد شد، برگزار می‌شود.

وی در ادامه به برنامه و شرایط برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی گزینشی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: این دوره از مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزن و به‌صورت دوره‌ای و دو حذفی به انجام خواهد رسید.

دبیر هیئت کشتی استان قم ادامه داد: جدول مسابقات به صورت گروهی و دو حذفی خواهد بود و نفر برتر هر وزن پس از پیروزی دو از سه مسابقه مشخص خواهد شد، ضمن اینکه در روز نخست رقابت‌ها جدال کشتی گیران اوزان 60، 74، 84 و 120 کیلوگرم و در روز دوم مسابقات کشتی گیران اوزان دیگر به انجام می‌رسد./س

برچسب ها: قم ، کشتی ، قانون ، فیلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.