کارگردان و بازیگر تئاتر که در مراسم آیین افتتاح نمایش های ایرانشهر حضور داشته است،درباره این مراسم گفت:برگزاری این مراسم حرکت عالی وخوبی برای تئاتر است و بی‌شک تأثیر مثبتی در روند تئاتر ما خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، پاکدل در پاسخ به این سؤال که پیشنهادتان برای تکامل این مراسم چیست، اشاره کرد: «پیشنهادی برای بهتر شدن مراسم ندارم. به نظر من برگزاری این مراسم به بهترین شکل در تماشاخانه ایرانشهر انجام می‌شود»،
این بازیگر تئاتر افزود: "امیدوارم شرایطی فراهم شود تا نمایش‌ ها اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده تری در سطح شهر داشته باشند، شرایطی که به واسطه آن‌ها نمایش‌ ها با استقبال بیشتری مواجه شوند و مخاطبان بیشتری بتوانند به تماشای نمایش‌ های روی صحنه بنشینند».
در ادامه این گفتگو محمدحسن معجونی بازیگر و کارگردان تئاتر نیز، که هم اکنون به عنوان طراح صحنه نمایش "مرد بالشی" در تماشاخانه ایرانشهر مشغول فعالیت است، درباره این مراسم گفت: "به نظر من وجود چنین آیینی بسیار مفید است، اگر روز اول که هنرمندان در مراسم افتتاحیه حضور دارند بلیت فروشی هم بشود بهتر است». معجونی پیشنهاد داد که اگر حضور هنرمندان و فروش گیشه در تمام اجراها باشد و روز اول فقط به حضور هنرمندان معطوف نباشد اتفاق بهتری است.
او با تاکید بر این که آیین افتتاح نمایش اتفاق خوبی است، بیان داشت: "همین که پیش کسوتی دعوت و افتتاحیه ای در این سطح برگزار شود، احترام به جامعه هنری و به نظرم کافی و مناسب است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار