فرماندار شهرستان نیر گفت: در برگزاری انتخابات 24 خرداد 88 شعبه اخذ رأی در شهرستان نیر تدارک دیدیم تا مردم به راحتی بتوانند آرای خود را به صندوق‌ها بریزند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / میر فخرالدین زاهد در جلسه ستاد انتخابات شهرستان نیر اظهار داشت: در تدارک شعبات اخذ رأی و صندوق‌های ثابت و سیار سعی کردیم نهایت دقت را به خرج دهیم تا در فواصل مناسب و مکان‌های مشخص شده صندوق‌ها دایر شود تا مردم از اولین ساعات رأی‌گیری بتوانند آرای خود را به داخل صندوق بیندازند.

وی از تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، با شکوه و کم حاشیه در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: بیش از 70 درصد شعب اخذ رأی ما در بخش مرکزی و مابقی نیز در بخش‌های دیگر تدارک دیده شده است.

فرماندار نیر خاطر نشان کرد:‌ در 88 شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده در نیر بیش از 50 شعبه در بخش مرکزی، 31 شعبه در بخش کورائیم و هفت شعبه نیز در شهر نیر پیش‌بینی شده است.

زاهد به همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و تدارک دو صندوق مجزا برای جمع‌آوری آرای مردم در این دو انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: ضرورت دارد همشهریان با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی برای رأی دادن در محل‌های مورد نظر حاضر شوند و حضور در انتخابات را نیز به ساعات پایانی واگذار نکنند.

وی با بیان اینکه اغلب مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی است، اضافه کرد: تنها بخشی از روند انتخابات از جمله رأی دادن و شمارش آرا به صورت دستی می‌باشد که امیدواریم در کمترین زمان ممکن بعد از پایان فرصت رأی‌گیری بتوانیم نتایج را در بخش انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کنیمب/.

برچسب ها: اردبیل ، شعبه ، اخذ ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.