سخنگوی سازمان آتش نشانی از واژگونی یک دستگاه کامیون حامل آسفالت و نجات معجزه آسای راننده کامیون از مرگ خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: در عصر روز گذشته سامانه 125 از واژگونی یک دستگاه کامیون با بار آسفالت در مسیر شمال به جنوب اتوبان بهشت زهرا با خبر و دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه کامیون از مسیر اصلی منحرف و در شانه جاده در گودالی به عمق یک متر واژگون شده بود و راننده نیز در کابین کامیون گرفتار بود.

ملکی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با تجهیزات راننده را از داخل کابین خارج کردند که خوشبختانه به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافته و فقط دچار مصدومیت شده بود که تحویل عوامل اورژانس دادند.

همچنین به علت این که مقداری از بار آسفالت بر کف جاده ریخته بود باعث کندی تر در وسایل نقلیه شده بود که با کمک آتش نشانان پاکسازی شد.

*راننده 40 ساله به بیمارستان فیاض بخش انتقال یافت

سخنگوی مرکز اورژانس تهران درباره حادثه واژگونی کامیون و مصدوم شدن راننده به خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز حوادث و فوریت های پزشکی بلافاصله تیم های درمانی را به اتوبان بهشت زهرا اعزام کرد.

حسن عباسی ادامه داد: تکنسین های اورژانس پس از رسیدن به محل مصدوم حادثه را که مرد 40 ساله ای بعد و به شدت نیز مجروح شده بود برای ادامه درمان به بیمارستان فیاض بخش انتقال دادند.

گفتنی است راننده به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافته است./ل


 

برچسب ها: کامیون ، تصادف ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار