مردم زمام اداره کشور را به پیرو امام(ره) و رهبری دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران جامعه روحانیت مرکز مازندران به مناسبت فرارسیدن روز 24 خرداد و روز سرنو‌شت‌ساز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه‌ آمده است: عرصه انتخابات که بستر تجلی حماسه پرشور مردمی فهیم در تعیین سرنوشت خود با احساس مسئولیت و داشتن بصیرت است، مردم زمام جامعه را به دست شخصیت‌های صالح و پیرو خط امام (ره) و مطیع ولی امر مسلمین جهان خواهند داد.

در این بیانیه تاکید شد: با عنایت به اینکه در شرایط کنونی استکبار جهانی با فشار سیاسی و تحریم و اقتصادی تمام همت خود را معطوف به دلسرد کردن مردم و ایجاد یأس و ناامیدی برای عدم شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز 24 خرداد 92 کرده است، جامعه روحانیت مرکز استان مازندران در راستای ادای تکلیف الهی و شرع خویش، موارد زیر را اعلام می‌دارد

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی همه مومنین و دلسوزان انقلاب اسلامی است که در واقع تعیین سرنوشت خویش به دست خویش است و انتظار می‌رود همه برادران و خواهران ایمانی برای حفظ و تقویت اقتدار نظام و حل مشکلات کشور بار دیگر، شرکت حداکثری خود را در 24 خرداد 92 به نمایش بگذارند.

ضمن احترام به همه کاندیداها توصیه می شود در انتخاب شایسته‌تر و اصلح که بهتر بتواند سیاست خارجی نظام، وحدت و همدلی داخلی، حل مشکلات اقتصادی و زندگی عموم مردم را سامان دهد دقت و درایت لازم معمول شود.

در انتخابات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا هم کسانی که می‌توانند از عهده حقوق شهروندی، مدیریت عمرانی و آبادی، فرهنگی و اجتماعی شهرها و روستاها را عهده دار باشند انتخاب کنید./ب

برچسب ها: مردم ، پیرو ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.