یکی از نامزدهای شورای شهر ملایر هدف خود از کاندیداتوری در انتخابات را ایجاد نمایشگاه دایمی در شهرستان برای برگزاری نمایشگاههایی همچون مبل و منبت، بازرگانی، صنایع دستی، لوازم خانگی و کتاب و قرآن اعلام کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، "مراد طاهرنیا" منطقه همدان، تصریح کرد: شهرستان ملایر نیازمند برپایی نمایشگاهی دایمی برای تمام سال در زمینه های مختلف است که این امر مهم توسط شورای آینده باید محقق شود.


وی افزود: ایجاد فرهنگسرا و کانون های فرهنگی، هنری و ورزشی برای جوانان، تلاش برای تشکیل جلسات شورا در مساجد و محله های مختلف شهر و بهبود وضعیت بهداشت و توزیع فضای سبز شهری از دیگر اهداف من از حضور در انتخابات است.

طاهرنیا بر لزوم ایجاد مجموعه هایی همچون میدان تره بار تهران در شهرک ولیعصر ملایر، محلات محروم و دور از مرکز شهر تاکید و اظهار کرد: با اینکار، مردم این مناطق برای خرید میوه و مایحتاج عمومی از حضور در مرکز شهر بی نیاز خواهند بود.

وی یادآور شد: این امر علاوه بر زمینه سازی برای رفاه عمومی، کاهش ترافیک در مرکز شهر را به دنبال خواهد داشت.

انتخاب شهردار توانمند با داشتن روحیه خدمتگزاری

این کاندیدای ملایر از طرح اعطای پروانه ساختمانی به شهروندان حاشیه شهر با تخفیف ویژه، انتخاب شهردار توانمند با داشتن روحیه خدمتگزاری و توجه به اقشار کم درآمد و شناسایی دستفروشان و ساماندهی آنها در دکه های ارزان قیمت اجاره ای به عنوان دیگر برنامه ها و اهداف خود نام برد.

وی ادامه داد: ایجاد واحد تحقیقات برای بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارساییهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی شهر و تهیه طرح ها و پیشنهادهای اصلاحی و راه حلهای کاربردی برای برنامه ریزی های لازم در این زمینه نیز امری لازم و ضروری است.

برقراری ارتباط تنگاتنگ شورا و شهرداری با مطبوعات

طاهرنیا گفت: برقراری ارتباط تنگاتنگ شورا و شهرداری با مطبوعات به ویژه مطبوعات محلی برای اطلاع رسانی مصوبات و فعالیت های شورا و شهرداری به شهروندان نیز از دیگر اهداف من در صورت انتخاب در شواری شهر است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و دارایی های نقدی، غیر نقدی و اموال منقول و غیر منقول شهرداری و نیز نظارت بر حساب درآمد و هزینه، بدون دخالت در جریان عادی امور شهرداری از دیگر اهدافم از حضور در این انتخابات است.

به گزارش ایسنا؛ "مراد طاهرنیا" که هم اکنون صاحب امتیاز و مدیر مسوول هفته نامه فرهنگ ملایر است، دبیر بازنشسته آموزش و پرورش بوده و عضویت در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ملایر، عضویت در شورای مرکزی خانه مطبوعات استان و نیز عضویت در شورای حامیان فرهنگ و هنر استان را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

شعار این کاندیدا: تدبیر، خدمت و عدالت./ج1

برچسب ها: همدان ، شهردار ، کاندید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.