رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي از کشف 70 کيلو گرم ترياک در 24 ساعت گذشته خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ پاسدار "حميد علي باغبان" گفت: با پيگيري پرونده عناصراصلي قاچاق مواد مخدر که با شگردها و پوششهاي خاص مواد مخدر را به استان وارد و بطورگسترده دربين فروشندگان خرد توزيع و پخش مي کنند مراتب در دستور کار قرار گرفت.
 
وي افزود: بر اساس بررسي هاي کارشناسي مشخص شد که شخصي به هويت " و – ن" که داراي سوابق خريد وفروش مواد مخدر مي باشد، با ايجاد ارتباط با قاچاقچيان مواد مخدر در بندرعباس ، محموله هاي کلاني راتهيه و با جاسازي ماهرانه درکاميونهاي باري درپوشش بارتجاري توسط اعضاء و همدستانش به اين استان حمل مي نمايد.
 
سرهنگ باغبان ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي مشخص شد که نامبرده با تهيه محموله مواد مخدر و با جاسازي درکاميون اسکانيا در حال انتقال آن به استان آذربايجان شرقي مي باشد.
 
اين مقام انتظامي افزود:اداره عمليات ويژه استان که مدت مديدي بر روي اين پرونده اقدامات اطلاعاتي وسيعي انجام داده بود ،درجهت دستگيري افراد مورد نظر باند و کشف محموله ، با همکاري عوامل پليس شهرستان ملکان به محورهاي ملکان –بناب- مراغه اعزام شدند که سرانجام با سعي و تلاش نسبت به کنترل خودروهاي عبوري، با اقدامات پليسي خودرو مورد نظررا متوقف و راننده و همراه وي را دستگير و جهت سير مراحل قانوني و تفهيم اتهام به مقر پليس شهرستان ملکان منتقل کردند.
 
سرهنگ باغبان تاکيد کرد: متهمان در بازجويي به حمل70 کيلو مواد مخدر از نوع ترياک درهفت بسته 10 کيلويي اعتراف و صاحب محموله را فردي به هويت "و- ن" معرفي نمودند.
 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه تصريح کرد: علاوه بر دستگيري رئيس باند، بقيه عاملان توزيع نيز در راستاي اين پرونده شناسايي و دستگير شدند./ل  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار