فرماندار شهرستان همدان تعداد نهايي نامزدها براي شوراي شهر را 196 نفر در شهر همدان اعلام كرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن قهرماني مطلق" افزود: در سطح شهرستان، 45 نفر تا كنون انصراف داده اند و در مجموع 696 نفر در همدان و شهرهاي آن، در حال تبليغ هستند كه 237 نفر در شهرها، 196 نفر در همدان و 463 نفر در سطح روستاها به تبليغ مشغولند.


وي ادامه داد: در ارتباط با بحث تبليغات، جلسه اي قبل از شروع تبليغات براي نامزدها برگزار و بايد ها و نبايد ها به آنان تذكر داده شد.

قهرمانی مطلق تاكيد كرد: تخلفات تبليغاتي نامزد ها از آغاز تبليغات از طرف هيات اجرايي رصد شده و در اين ميان با ارايه مستندات به دادگاه ارجاع داده شد.

وي با اشاره به اينكه فعاليت شهرداريها، مجموعه هاي دولتي، نيمه دولتي و شبه دولتي در تبليغات ممنوع است، افزود: حمايتها و هدايتهاي انتخاباتي و تبليغاتي كه از سمت اين مجموعه ها اتفاق افتاد، پيگيري شده و يك مورد نيز به دادگستري ارجاع داده شد.

وي بهترين برخورد كننده با تخلفات را مردم دانست و تصريح كرد:چون تعيين تكليف در شوراها بر عهده مردم است بهتر است مردم با ديدن بي اخلاقي ها و عدم توجه به قانون توسط كانديداها انتخاب اصلح داشته باشند.

قهرماني مطلق تاكيد كرد: وقتي كانديدايي براي جلب براي مردم قانون را زير پا مي گذارد چطور مي تواند مجري قانون و خادم مردم باشد.

وي از جمع آوري 30 بنر تبليغاتي خبر داد و اضافه كرد: نصب بنر تنها در ستاد انتخاباتي كانديداها بلامانع است اما با کسانی که از قانون تخطی کنند برخورد می شود.

فرماندار همدان گفت: 130 نقطه افزون بر 6 هزار متر براي تبليغات كانديداها توسط شهرداري تعريف شده اما متاسفانه شاهد نصب تبليغات بر روي پلها، تير هاي چراغ برق و اماكن عمومي هستيم./ج1

برچسب ها: انتخابات ، نامزد ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.