طی 24ساعت آینده در برخی مناطق شمال غرب، سواحل شمالی و در سه روز آینده در برخی نقاط استان سیستان وبلوچستان و به ویژه در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر،رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش بادپیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"سه شنبه 21 خردادماه 92" براساس نقشه های پیش یابی طی 24 ساعت آینده در برخی نقاط استان های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی و در سه روز آینده در برخی نقاط استان سیستان و بلوچستان و به ویژه در ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، همچنین دز ساعات آینده در برخی از استان های واقع در نیمه غربی بادو گردو خاک تداوم خواهد داشت که این وضعیت ازاواخر امروز به بعد محدود به جنوب غرب و جنوب می شود.


گفتنی است، در دو روز آینده در شمال شرق و شرق کشور نیز در برخی ساعات وزش باد و گردو خاک دور از انتظار نیست وهمچنین به سبب وزش باد شدید تا روز های پایانی هفته بویژه امروز و فردا خلیج فارس مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است ، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز،صاف  و در ارتفاعات افزایش ابر و در پاره ای نقاط باد و گردو خاک پیش بینی می شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، گردو خاک ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار