رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از حضور پرتاب‌گر قمی در بین برترین‌های مسابقات رکوردگیری رشته پرتاب وزنه ایران خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالقاسم اکرمی تصریح کرد: فدراسیون دو و میدانی کشورمان با احتساب عملکرد دو و میدانی کاران رشته‌های مختلف در میادین داخلی و خارجی سال قبل، برترین‌های هر رشته را معرفی می‌کند.

وی ادامه داد: دو و میدانی بیش از 20 رشته متنوع دارد و با توجه به نتایجی که دو و میدانی کاران در مواد مختلف مسابقات لیگ و قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی، جهانی و انتخابی المپیک کسب کرده‌اند، برترین‌های یک سال انتخاب می‌شوند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: خوشبختانه در بین برترین‌های دو و میدانی کشور در سال 1391 سه دو و میدانی کار استان قم نیز حضور دارند.

وی ابراز داشت: دو و میدانی کاران قمی در رشته‌های پرش سه گام، پرش با نیزه و پرتاب وزنه در بین چهره‌های مطرح ورزش دو و میدانی کشور در سال قبل قرار دارند و این نشان از توانمندی و استعداد بسیار بالای ورزشکاران قمی در این رشته‌ها است.

وی یاد آور شد: اسکندری یکی از ورزشکاران خوب و خوش آتیه دو و میدانی استان قم است که در رده بندی برترین‌های پرتاب وزنه کشور در سال 1391 بعد از امین نیکفر و مهدی شاهرخی در مکان سوم جای گرفته است.

اکرمی خاطرنشان کرد: پیش از این محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه به عنوان سرشناس‌ترین چهره دو و میدانی قم موفق به کسب عنوان مرد سال و رکورددار پرش با نیزه ایران انتخاب شده بود و میلاد دریساوی نیز در رده بندی برترین‌های سال 91 رشته پرش سه گام در جایگاه دوم قرار گرفت./س

برچسب ها: قم ، پرتاب ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.