فرماندار کرمانشاه گفت: 651 شعبه شهری و روستایی آرا مردم این شهرستان را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا جمع آوری می کنند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محسن زرین ماه افزود: انتخابات 24 خرداد به لحاظ گستردگی و حجم بزرگترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب است و کرمانشاه نیز به عنوان یکی از هشت شهر پرجمعیت کشور از حوزه های انتخابیه ای است که در مجموع اقدامات گسترده متوالی و مستمری را در این راستا انجام داده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون 184 نفر در شهر کرمانشاه، 28 نفر در شهر کوزران، 11 نفر هلشی و 15 نفر ماهیدشت کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی هستند.
فرماندار کرمانشاه تعداد شعب اخذ رای شهری و روستایی در شهر کرمانشاه را 651 شعبه با یک هزار و 250 صندوق اعلام کرد و گفت: در شهر کرمانشاه 407 شعبه ثابت شهری که 397 شعبه در شهر کرمانشاه، فیروزآباد و ماهیدشت هر کدام دو شعبه و کوزران نیز پنج شعبه دارد.
وی تعداد شعب سیار شهری در کرمانشاه را 14 شعبه، بخش مرکزی 9 شعبه، فیروزآباد دو شعبه، بیلوار یک شعبه و تعداد شعب سیار مشترک بخش مرکزی 38 شعبه، فیروزآباد 53 شعبه، ماهیدشت 31 شعبه، کوزران 30 شعبه، بیلوار 15 شعبه برشمرد.
وی همچنین تعداد شعب اختصاصی ریاست جمهوری در بخش مرکزی را 26 شعبه، فیروزآباد، ماهیدشت، کوزران و بیلوار هر کدام شش شعبه عنوان کرد.
زرین ماه گفت: به خاطر تجمیع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در شهر کرمانشاه 83 شعبه به شعب اخذ رای اضافه شده است.
وی ادامه داد: در شهر کرمانشاه بیش از 13 هزار نفر کار اجرای اخذ رای را بر عهده دارند که در هر شعبه 20 نفر شامل، هیات اجرایی، نماینده فرماندار، بازرس، ناظر شورای نگهبان، محافظ، خدمات و راننده می باشند.
وی اظهار کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری در هر دو شعبه یک نفر و نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر در پنج شعبه یک نفر نماینده می توانند داشته باشند.
این مقام مسوول با بیان اینکه آموزش های لازم به عوامل اجرایی و نماینده فرماندار در شعب داده شده است، خاطرنشان کرد: به ازای هر 10 شعبه یک نفر راهبر و به ازای هر منطقه یک ستاد پشتیبانی داریم.
وی اظهار داشت: پس از اتمام ساعت قانونی رای گیری شمارش آرای صندوق های ریاست جمهوری آغاز و پس از آن شمارش آرای نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا شروع می شود.
زرین ماه یادآور شد: هر فرد یک بار می تواند وارد شعبه اخذ رای برای انتخاب نامزد ریاست جمهوری و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا شود.
وی شرکت کنندگان در انتخابات 24 خرداد را 18 سال تمام اعلام کرد و گفت: متولدین 24 خرداد سال 74 به قبل می توانند در این انتخابات شرکت کنند./س

 

 


برچسب ها: شعبه ، آرا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.