دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه در آزمون غیر متمرکز ( مرحله اول) هجدهمین المپیاد مهندسی شیمی و مهندسی برق برگزیده شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حسین پار، مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهار داشت: عبدالله خسروانیان و حسین کاظمی از دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان قطب هشتم دانشگاهی در آزمون غیر متمرکز (مرحله اول) هجدهمین المپیاد مهندسی شیمی و مهندسی برق برگزیده شدند.

وی افزود: عبدالله خسروانیان در هجدهمین المپیاد مهندسی شیمی و حسین کاظمی در هجدهمین المپیاد مهندسی برق به ترتیب به مقام های اول و سوم دست پیدا کردند.

پار تصریح کرد: تاکنون هفده دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از سال ۱۳۷۵ بوسیله سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شده است و با توجه به هدف گسترش هر چه بیشتر المپیاد و برگزاری آن در رشته های مختلف و در سطوحی گسترده تر، المپیاد ابتدا با ۶ رشته و در حال حاضر در ۱۶ رشته برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: در المپیادهای علمی، دانشگاههای کشور به ۸ قطب دانشگاهی تقسیم می شوند و تیم های معرفی شده هر دانشگاه ابتدا درمرحله نیمه نهایی و در قطب های هشت گانه به طور همزمان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

پار ادامه داد: سپس برگزیدگان هر قطب از مرحله نیمه نهایی المپیاد، در کنار برگزیدگان مرحله اول المپیاد دانشجویی که از طریق المپیاد متمرکز معرفی می شوند در آزمون نهایی شرکت می کنند./س


برچسب ها: درخشش ، دانشجویان ، امپیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۰۹:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
آفرین عبدالله جون دوست گلم توافتخارشهرمایی درودبرتو.