رضایی با بیان اینکه اعتماد واقعی را بین دولت و مردم برقرار می‌کنیم، گفت: آمده‌ایم جوانان را شغل بدهیم و ارزش پول ملی را افزایش دهیم، ما پای ارزش‌های انقلاب یعنی استقلال، آزادی،‌ مردم‌داری دینی و ولایت می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، نشست حامیان محسن رضایی در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار شد.  
 
براساس این گزارش محسن رضایی در جمع مردم گفت: جوانان و مردم ایران اسلامی خود را برای پیروزی‌های بزرگ آماده کنید، خود را برای جامعه بهتر و فتح‌المبین‌های ایران آماده کنید، ما با کمک شما در دهان مفسدین و استکبار زده و فقر و گرانی و بیکاری را از کشور بیرون می‌ریزیم.  
 
وی ادامه داد: ما مرد روزهای سخت سرزمین ایرانی اسلامی هستیم که آمده‌ایم با کمک شما ملت،‌نظام و رهبر معظم انقلاب پیروزی شگفت‌انگیزی را خلق کنیم؛ عده‌ای نشسته‌اند و می‌گویند ایران دیر یا زود تسلیم می‌شود و فکر می‌کنند می‌توانند ملت ایران را از پای درآورند.  
 
رضایی تصریح کرد: ملت ایران با عزت از موانع اقتصادی عبور خواهند کرد و یک کشور پیشرفته و متمدن را در ایران بوجود خواهند آورد،‌ما با همین دستان بزرگ بر سر فقر و گرانی زده و آنها را از سر راه برخواهیم داشت. کسانی که بیرون از ایران فکر می‌کنند مردم ایران را شکست می‌دهند، کور خوانده‌اند، ملت ایران اهل نبرد است و برای سیاست خارجی و اقتصاد برنامه دارد.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما با برنامه‌ آمده‌ایم، مطمئن باشید اعتماد را به سیاست و اقتصاد باز می‌گردانیم و رابطه مردم و دولت را محکم خواهیم کرد،‌ اجازه نخواهیم داد کسی به ملت ایران و مراجع اهانت کند؛ اعتماد را به طور واقعی بین مردم و دولت بازگردانده و  این شکاف را پر خواهیم کرد.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما با برنامه و به قصد پایان دادن به شعارها آمده‌ایم و می‌خواهیم ملت را به آینده خود بیش از گذشته امیدوار کنیم، اظهار داشت: ما نسبت به وضع موجود اعتراض داریم اما اعتراض ما از نوع سیاه‌نمایی نیست بلکه از نوع سیاه‌زدایی است و خواب کردن ملت را قبول نداریم؛ ملت ایران یک ملت بیدار است.
 
وی همچنین تاکید کرد: آمده‌ایم جوانان را شغل بدهیم و ارزش پول ملی را افزایش دهیم تا دیگر شاهد نباشید که هزار تومانی ما تضعیف شود بلکه اعتبار خود را پیدا خواهد کرد. ما پای ارزش‌های انقلاب یعنی استقلال، آزادی،‌ مردم‌داری دینی و ولایت می‌ایستیم.  
 
رضایی با بیان اینکه ما خود را به ارزش‌های دینی پایبند می‌دانیم ادامه داد: من برای منافع خودم تفسیر به رای نمی‌کنم اما این ارزش‌ها را بالای سر گذاشته و می‌خواهم بگویم ارزش‌های انقلاب کیفیت زندگی ملت ایران را بالا می‌برد. وقتی می‌بینم یک جوان معتاد روی کف خیابان‌ها می‌افتد انگار با پتک بر سرم می‌زند.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برای بهبود زندگی مردم دو کار را باید انجام دهیم گفت: نکته اول اینکه هر کس را سر جای خود قرار دهیم و از این وضعیت بیرون آییم، چرا باید از جوانان استفاده نشود و نیروهای کار‌آمد در حاشیه باشند.
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان نکته دوم ادامه داد: اگر بخواهیم زندگی مردم درست شود باید حق مردم را بدهیم و من با تمام قدرت از حق شما جوانان دفاع می‌کنم؛‌ با همه توان‌ام از بانوان، جوانان، کارگران و همه اقشار جامعه دفاع خواهم کرد چرا که شعار ما مردم و زندگی است. ما آرامش و نشاط و شادابی را به زندگی مردم برمی‌گردانم و از آن طرف در مقابل بدخواهان،‌مفسدان و رانت‌خواهان خواهم ایستاد.   
 
وی گفت: ما و دوستان‌مان چند تفاوت با هم داریم، به عنوان مثال من اهل خدمت بدون مزد هستم، در طول این سال‌های گذشته من حتی یک کتاب هم درباره خودم ننوشته‌ام و طلبکاری نداشته‌ام زیرا خود را بدهکار مردم می‌دانم؛ ما شرمنده خانواده شهدا و ایثارگران هستیم، ما که هستیم که خود را طلبکار بدانیم.  
 
رضایی در ادامه بیان کرد: یک عدم توازن در ایران وجود  دارد، در اقتصاد عقب هستیم و در مسائل دیگر جلو؛ حرف ما این است که باید این عدم توازن را برطرف کنیم و زندگی مردم را بهبود ببخشیم، دیروز حماسه ما از تفنگ بیرون می‌آمد اما امروز از نوک قلم،‌ اندیشه و تدبیر.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: عده‌ای می‌گویند رضایی اهل دعوا نیست اما اگر می‌گوییم دعوا نشود از موضع محافظه‌کاری نمی‌گوییم اگر می‌خواهید بیایید در مورد بیکاری و گرانی دعوا کنیم نه سر اشخاص و منافع شخصی، اگر می‌خواهید دفاع کنید از مردم دفاع کنید نه از حق خود، از حق جوانان، بانوان و ملت دفاع کنید. چه کسی گفته رضایی اهل دعوا نیست ما بر سر بیکاری و گرانی دعوای مفصلی خواهیم داشت، از خود دفاع نمی‌کنیم،‌اگر می‌خواهید باز هم توهین کنید و اخبار من را درست منعکس نکنید اما بدانید در مقابل مردم ایستاده‌اید. ما خود را همیشه در مقابل فشار بر مردم نگه خواهیم داشت و به فضل خدا این مشکلات کنار خواهد رفت.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: به شدت بر سر پیمانی که با امام و شهدا بسته‌ایم ایستاده‌ایم اما فرق من با گروه‌های دیگر این است که عده‌ای می‌خواهند ملت ایران را در گذشته نگه دارند و عده‌ای دیگر می‌خواهند گذشته ملت را از آینده جدا کنند ولی ما میراث گذشته را حفظ می‌کنیم و در آینده حرکت خواهیم کرد.  
 
وی با بیان این مطلب که صهیونیست و آمریکا خواب تسلیم شدن ایران را ببینند، گفت: با کمک شما در دهان رژیم صهیونیستی زده و ثابت خواهیم کرد جوانان امروز همان همت‌ها و خرازی‌ها هستند و آنچنان انقلاب فرهنگی بوجود ‌آوردند تا مایوس شوند؛ ملت ایران با کسی سر جنگ ندارد اما با عقل و تدبیر از میراث و ناموس خود دفاع می‌کند.  
 
رضایی خطاب به مردم که باید با هم چند کار مهم انجام دهیم اظهار داشت: باید در 24 خرداد حماسه سیاسی را رقم زنیم تا دولت جدیدی تشکیل و راه آینده را باز کنیم، من 14 برنامه مفصل دارم و این برنامه‌ها کاملا جامع و فراگیر است، هیچ قشر و منطقه‌ای نیست که خارج از این برنامه باشد و 77 میلیون جمعیت کشور را در این زمینه بسیج خواهیم کرد.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: من برای معلولین،‌ نابینایان و حتی زندانیان هم برنامه‌ریزی کردم، تعداد مراجعین به دادگاه‌ها را هم کاهش خواهم داد و از شما می‌خواهم توانایی‌های خود را بنویسید و به ما بدهید، برای 14 برنامه خود و خانواده‌تان به من پیشنهاد بدهید تا از شما یک اقیانوس بزرگ در جهان راه بیاندازیم.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان اظهار داشت: مطمئن باشید هنگامی که دولت ما مستقر شود همه دست و پای خود را جمع خواهند کرد و جز کار و تلاش هیچ کس کار دیگری انجام نمی‌دهد ما آزادی‌های قانونی و مشروع را تضمین می‌کنیم و از طرف دیگر جلوی قانون‌شکنان را می‌گیریم،‌قانون را رعایت می‌کنیم تا روی دوم سکه یعنی مردم سالاری‌ نمایان شود. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: رضایی ، شیرودی ، افراسیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار