قالیباف با بیان اینکه در دهه چهارم برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند ورود جوانان هستیم، گفت: در روحیه جهادی جایی برای تهمت، تضعیف و اختلاف وجود ندارد، بلکه با این روحیه باید شرایط کار و تلاش براساس محبت به وجود آید.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف در جمع مردم اصفهان اظهار داشت: اصفهان در صحنه تاریخ ایران بویژه انقلاب و دفاع مقدس درخشیده است.  
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصفهان ادامه داد: اصفهان شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است که برای همیشه ماندگارند.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به شهید کاظمی گفت: امروز وقتی بر سر مزار شهید کاظمی رفتم یاد زمان دوستی‌مان افتادم؛ من و شهید کاظمی و حاج قاسم سلیمانی سه نفر از باقیماندگان دفاع مقدس وهمیشه در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر بودیم.
 
قالیباف با یاد‌آوری روز خاکسپاری پیکر شهید کاظمی تصریح کرد: سخت‌ترین لحظه وداع با شهید کاظمی زمانی بود که پیکرش را به آغوش گرفتم تا او را به خاک بسپارم. یکی از اتفاقات خاص در هنگام خاکسپاری این شهید اهدا عبا (که مقام معظم رهبری با آن نماز شب می‌خواند) و انگشتری ایشان بود که به همراه پیکر این شهید و بر روی کفن او به خاک سپرده شد.
 
شهردار تهران گفت: جوانان دهه سوم و چهارم از جوانان دهه اول انقلاب قابل‌تر و محکم‌تر پای نظام ایستاده و ظرفیت‌ها و توانایی‌های بیشتری نیز دارند.  
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر دشمنان انقلاب دست از مبارزه تن به تن در عرصه‌‌های امنیتی و دفاعی کشیده‌اند و وارد عرصه اقتصادی شده‌اند و تصمیم دارند از این طریق در مقابل انقلاب اسلامی بایستند و نظام اسلامی را در کارآمدی و موضوعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با مشکل مواجه کنند و این نقشه‌ای است که دشمنان قسم خورده انقلاب آنرا طراحی کرده‌اند.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: رهبری در سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی را که محل توطئه دشمنان است همواره مورد تاکید قرار داده و مسئولان با هوشیاری زمینه را برای سوء استفاده دشمنان از بین ببرند.  
 
قالیباف با تاکید بر اینکه ما برای نام و نان انقلاب نکردیم بلکه برای دفاع از اسلام و فرهنگ اهل بیت این کار صورت گرفت، اظهار داشت:‌ ما نباید در اداره جامعه از خود ضعف نشان دهیم و بلکه باید با استفاده از کارآمدی دین در جامعه به ابعاد مختلف مدیریت جامعه مسلط شویم.  
 
شهردار تهران افزود: ما در وقت‌هایی هستیم که دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم، دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است، باید زمینه را برای حضور جوانان فراهم کنیم و زمینه را برای تحقق خواسته‌های مقام معظم رهبری و دغدغه‌های ایشان بوجود آوریم.  
 
وی اضافه کرد: در سه دهه گذشته مسئولان خواسته‌ها و سیاست‌های کلی که مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند را آنچنان که باید انجام نداده‌اند از این رو باید تدابیری اندیشیده شود که دغدغه های ایشان و مردم که بر زمین مانده تحقق یابد.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:‌ما باید در دولت آینده شرایطی را بوجود آوریم که دیگر مقام معظم رهبری نگرانی از مشکلات مردم نداشته باشند و زمینه را برای رشد کشور در راستای سند چشم‌انداز فراهم کنیم.  
 
قالیباف با تاکید بر اینکه در راس نظام جمهوری اسلامی مقام  معظم رهبری، قانون اساسی و  خواسته‌های مردم قرار دارد، گفت: مسئولان نباید به راهی بروند که این خواسته‌ها برآورده نشود چرا که اگر در این مسیر  گام بردارند موفقیت حاصل نمی‌شود.  
 
شهردار تهران با اشاره به روحیه جهادی  اذعان داشت: در روحیه جهادی جایی برای تهمت، تضعیف و اختلاف وجود ندارد، بلکه با این روحیه باید شرایط کار و تلاش براساس محبت به وجود آید.  
 
وی ادامه داد: در دهه چهارم برای حل مشکلات اقتصادی نیازمند ورود جوانان هستیم و باید فرصت حضور نخبگان که دل در گروه اسلام دارند فراهم شود تا مشکلات اقتصادی از بین رود.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر مدیریت مبتنی بر  عقلانیت و تدبیر افزود: باید شرایطی بوجود آید که مردم به آینده امیدوار شوند و نابسامانی‌های اقتصادی حل شود.  
 
قالیباف با اشاره به منابع انسانی اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان نیروی انسانی سرآمدی دارد و این منابع انسانی علی‌رغم اینکه می‌توانند این استان را به راحتی اداره کنند در سراسر کشور نیز باید مورد استفاده قرار گیرند.  
 
شهردار تهران با اشاره به مشکلات کشاورزی گفت:‌مشکلات مربوط به کشاورزی به دلیل کمبود آب نیست بلکه به دلیل ضعف مدیریت است.  
 
وی با اشاره به 24 خرداد گفت:‌مردم در این روز اجازه نخواهند داد که وضع مدیریت فعلی در کشور ادامه یابد و همچنین نمی‌گذارند کشور به 20 سال قبل باز گردد چرا که اگر قرار بود مدیران گذشته مشکلات را حل کنند و گره‌ها را باز کنند مشکلات امروز به وجود نمی‌آمد از این رو مردم دیگر فرصت آزمون و خطا ندارند و در 24 خرداد به مدیریت غیرانقلابی پایان خواهند داد و خون جدیدی را در مدیریت کشور خواهند دمید.  
 
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به موضوعات فرهنگی ادامه داد: اگر بتوانم مدیریت اجرایی کشور را بر عهده گیرم پس از حل مشکلات اقتصادی به رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی خواهم پرداخت؛ همچنین حوزه بهداشت و درمان را نیز سامان می‌دهم و به هزینه‌های درمانی گزافی که مردم می‌دهند پایان می‌دهم و همچنین تبعیض بین بیمه روستایی و شهری را از میان خواهم برداشت.  
 
قالیباف با تاکید بر اینکه باید بتوانیم پس از تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را رقم بزنیم، اظهار داشت: تحقق حماسه سیاسی با ملت عزیز است، پس از بر عهده گرفتن مدیریت اجرایی کشور حماسه اقتصادی را به کمک جوانان و  پیشکسوتان رقم می‌زنیم. 

انتهای پیام/  
 

برچسب ها: قالیباف ، شهید ، کاظمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار