رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند و همراه با آرامش حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهد زد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی که در جلسه شورای قضایی استان خراسان رضوی سخن می گفت با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری گفت: برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند و همراه با آرامش حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهد زد.

رئیس کل دادگستری  استان گفت: مهمترین رویداد برای کشور عزیزمان در سال جاری برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی ادامه داد: برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونمند و همراه با آرامش حماسه سیاسی بزرگی را رقم خواهد زد.

وی افزود: دشمنان و کینه توزان نظام مقدس اسلامی که با حاکمیت اسلامی مخالف هستند به دنبال سوء استفاده از هر موقعیتی برای ضربه زدن به ملت ما هستند و امروز انتخابات را بهترین عرصه برای عملی کردن نیات پلید خود می‌دانند.

 وی با اشاره به عوامل بروز فتنه سال 88 گفت: دشمن در این فتنه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود اما با تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم بزرگوار ناکام ماند اما دشمنی‌ها تمام نشد.

رئيس دادگستري خراسان رضوي افزود: امروز دشمنان با تمام توان به صحنه آمده و از هر ابزاری برای فتنه گری استفاده می‌کنند.

وي گفت: دشمن برای ناامید کردن مردم و فشار آوردن به نظام برنامه ریزی دقیقی دارد اما از این سو نیز شاهد پشتیبانی تمام قد مردم از نظام اسلامی خود هستند و در این میان مسئولان در هر رده و بخشی باید با نهایت دقت و براساس قانون وظایف خود را به درستی به انجام برسانند و این نکته یک مطالبه عمومی از مسئولان است.

رئيس دادگستري خراسان رضوي با اشاره به فرمایشات اخیر ریاست محترم قوه قضائیه در جمع مسئولان دادگستری‌های سراسر کشور خاطرنشان كرد: پیشگیری از وقوع جرایم از مهمترین اقدامات دستگاه قضایی به ویژه در زمینه برگزاری انتخابات آتی و همچنین برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی خواهد بود که به این مهم در دادگستری خراسان رضوی توجه ویژه‌ای شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار