معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی بنا بر ماده 11 آیین نامه انضباطی باید با دهنوی برخورد کند.

محمود سالارکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باشگاه پرسپولیس شکایت خود را به کمیته انضباطی رساند و از رئیس کمیته انضباطی صادقانه درخواست که با جدیت با دهنوی برخورد کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اقدام غیر ورزشکارانه ای که دهنوی انجام داده است ، کمیته انضباطی باید طبق ماده 11 آیین نامه انضباطی با وی برخورد کند، زیرا هم زمان با 2 باشگاه پرسپولیس و سپاهان قرارداد بسته و تقدم و تأخر آن هم مهم نیست اصل کار غیر حرفه ای است که این بازیکن انجام داده است.

وی افزود: متأسفانه باشگاه سپاهان در این کار غیر حرفه ای دهنوی را همراهی کرده است و اجازه حضور در تمرینات این تیم را به وی داده در حالی که می دانسته این کار خلاف آیین نامه انضباطی است . هر بازیکنی تنها اجازه ثبت قرارداد با یک تیم را خواهد داشت و باید یک تصمیم جدی در خصوص دهنوی گرفته شود تا بازیکنان دیگر این اقدام را تکرار نکند.

سالارکیا در ارتباط با وضعیت طلب وینگادا بیان کرد: رویانیان در این هفته در دوحه با وینگادا دیدار کرد و مذاکراتی را در خصوص حل مشکل انجام داد و خوشبختانه به نتایج مثبتی رسیدند و قرار بر آن شد طبق توافقاتشان نیمی از  مبلغ را به علاوه پولی که به اشتباه به حساب شان ریخته شده است را وینگادا وصول کند.

وی در ارتباط با وضعیت بدهی بازیکنان اظهار داشت: در ارتباط با بدهی گذشته با بازیکنان صحبتی را انجام دادیم و قرار بر آن شد طبق توافقاتی که بين بازیکنان و باشگاه انجام شده است مدیریت به تعهدات خود عمل کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: رویانیان  روزگذشته با چهار تن از کاندیداتورهای شورای شهر که حامیان باشگاه پرسپولیس بودند، ملاقاتی را انجام داد و به آن ها برنامه ای را در صورت حضورشان در شورای شهر داد تا عملی کنند.

وی افزود: یکی از بحث های جدی آن ها ترویج ورزش و زمینه ایجاد امکانات حرفه ای ورزشی در سطح شهر تهران بود وایجاد یک ورزشگاه حرفه ای که در خور کلان شهر تهران باشد زیرا تیم های تهرانی دارای هوادارانی میلیونی و پرشوری هستند و لایق یک ورزشگاه حرفه ای می باشند.

سالارکیا  ادامه داد: یکی دیگر از درخواست های رویانیان از کاندیداهای اختصاص یک تا سه درصد عوارض شهرداری به ورزش مخصوصا فوتبال بود، چون یکی از ورزش های پرطرفدار است. زیرا شورای شهر و شهرداری حکم شهریار کلان شهر تهران را دارند و می توانند به ورزش تهران کمک کنند./مح

برچسب ها: حقوقی ، انضباطی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار