ترکیب تیم هیئت دوچرخه‌سواری استان قم برای شرکت در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی رده سنی جوانان کشور مشخص شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دوچرخه‌سواری یکی از هیئت‌های با سابقه ورزشی استان قم به شمار می‌رود و در این رشته چهره‌های نامداری توانسته‌اند قم را در عرصه دوچرخه‌سواری کشور به عنوان یکی از استان‌های موفق سرافراز کنند.

قم در دوچرخه‌سواری مربی تیم ملی دارد و قهرمان کشور و هم اینکه دوچرخه‌سواری قم در دهه 80 یکی از هیئت‌های ثابت مسابقات لیگ و قهرمانی دوچرخه‌سواری کشور در هر دو رشته کورسی و کوهستان بود.

در واقع می‌توان ادعا کرد که دوچرخه‌سواری قم ظرفیت بالایی دارد و با اتکا به نیروهای جوان و مستعدی که در این رشته فعالیت می‌کنند، می‌توان دوچرخه‌سواری قم را نیز ورزشی با قابلیت موفقیت در مسابقات قهرمانی کشور دانست.

چهره‌های مستعد این رشته ورزشی در راه حضور موفق در پیکارهای جوانان قهرمانی کشور در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف تنها به حمایت و امکانات مناسب نیاز دارند تا بتوانند توانمندی دوچرخه‌سواری قم را در رقابت با رکابزنان برتر کشور نشان بدهند.

این دوره از پیکارها در روزهای بیست و هفتم تا بیست و نهم خرداد‌ماه به میزبانی هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران و در شهر رامسر به انجام می‌رسد و از قم نیز سعید جانقربان، سعید فریدنیا و محمد عبداللهی سه تن از چهره‌های مستعد و آینده‌دار در رده سنی جوانان دوچرخه‌سواری کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه هدایت تیم اعزامی هیئت دوچرخه‌سواری قم را جعفر مدرسی مربی سابق تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان بر عهده دارد./س

برچسب ها: قم ، رکابزن ، مسابقه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.