سخنگوي سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي گفت: مشاركت گسترده مردم در انتخابات بيانگر حمايت آنها از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

"محمدعلي اسفناني" نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدون و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات براي خلق حماسه سياسي، گفت: كشورمان در فضايي قرار دارد كه حضور مردم در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حساس و سرنوشت‌ساز است.

وي افزود: مشاركت گسترده مردم در انتخابات بيانگر حمايت آنها از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده و به همين منظور هر راي يك ايراني پشتوانه محكمي براي آينده كشورمان است

سخنگوي كميسيون حقوقي قضايي مجلس با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري مبني بر " حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" و تاكيد ايشان در خلق حماسه سياسي، تصريح كرد: امكان تحقق اين شعار تنها با حضور گسترده مردم در انتخابات صورت مي‌گيرد دليل اطاعت‌پذيري و ولايت‌پذيري مردم را نشان مي‌دهد.

نماينده مردم فريدون‌شهر، فريدون و چادگان در مجلس در پايان خاطر نشان كرد: استكبار جهاني با هر توطئه‌اي به دنبال بهره‌برداري و تاثير‌گذاري بر روند انتخابات در كشورمان است كه حضور پر رنگ و حداكثري مردم موجبات ياس ونا اميدي دشمنان را فراهم مي‌كند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: انتخابات ، ایران ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار