جمعي از فارغ التحصيلان دانشگاه صنعتي امير کبير در حمايت از کانديداتوري "علي‌اکبر ولايتي"در انتخابات رياست‌جمهوري بيانيه‌اي را منتشر کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعي از فارغ التحصيلان دانشگاه صنعتي امير کبير در حمايت از کانديداتوري علي اکبر ولايتي  در انتخابات رياست‌جمهوري بيانيه‌اي را منتشر کردند.

متن بيانيه بدين شرح است:

در آستانه حماسه سترگ سياسي ملت شريف ايران و با توجه به آنکه اداره کشور در اين مقطع حساس و سرنوشت ساز نيازمند شخصيتي جامع الاطراف، معتقد و پايبند به اصول، کارآزموده، با تجربه، شناخته شده، متخصص و توانمند براي استفاده از همه ظرفيت‌ها جهت پيشبرد امور کشور در دهه پيشرفت و عدالت است ما جمعي از دانش آموختگان دانشگاه صنعتي امير کبير اعلام مي‌نماييم که پس از بررسي مواضع‌، توانمندي‌ها و ابعاد شخصيتي و مديريتي نامزدهاي محترم يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، آقاي ولايتي را مناسبترين و مطلوبترين فرد براي تصدي اين مسئليت خطير مي‌دانيم.

بدون ترديد ايشان شخصيتي در تراز انقلاب اسلامي در شان ملت شريف ايران است که مي‌تواند با پختگي کم نظير و درايت مناسب خود، مسير پر پيچ و خم پيشرفت و تعالي ملت به سوي آرمان‌هاي والا و  مقدس را با کم‌ترين هزينه و به سرعت هدايت نموده و کشور را به جايگاه شايسته‌اي که مد نظر امام راحل عظيم‌الاشان و رهبري معظم انقلاب است خواهد رساند.

فردي که يار ديرين امام و رهبري بوده و همواره خدمتگذاري راستين و مشاورين امين براي انقلاب بوده و خاطره خوش خدمات ارزنده وي در عرصه سياست خارجي هيچ گاه از ذهن و دل مردم اين آب و خاک بيرون نخواهد رفت.

بدون شک روابط برادرانه ايشان با کشورهاي اسلامي و جايگاه برجسته ايشان به عنوان دبير کل مجمع جهاني بيداري اسلامي در اين دوره حياتي از تاريخ جان مي‌تواند نويد بخش ايفاي نقش بي‌بديل ايشان در جايگاه رياست جمهوري اسلامي ايران به عنوان ام‌القراي جهان اسلام و مبدا بيداري اسلامي کشورهاي منطقه باشد.

از تمامي اقشار ملت شريف ايران و به ويژه نخبگان و دانشگاهيان عزيز دعوت مي‌نماييم با راي به اين شخصيت برجسته و فرهيخته پيشروي به سوي اهداف و آرمان‌ها  تسريع نموده و در اين آزمون بزرگ ملي‌، شخصيتي جهان را برگزينند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار