عضو کميسيون اجتماعي مجلس با اشاره به با اشاره به تصويب تقاضاي تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران در جلسه روز گذشته بهارستان، گفت: بر اين اساس تحقيق و تفحص از بنياد شهيد به کميسيون اجتماعي مي‌رود تا در دستور کار اين کميسيون قرار گيرد.

"محمد‌اسماعيل سعيدي" نماينده مردم تبريز، آذر‌شهر و اسکو در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تصويب تقاضاي تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران در جلسه روز گذشته بهارستان، گفت: بر اين اساس تحقيق و تفحص از بنياد شهيد به کميسيون اجتماعي مي‌رود تا در دستور کار اين کميسيون قرار گيرد.

وي در ادامه افزود: در هفته آتي کميته تحقيق و تفحص، متشکل از طراحان طرح و برخي از اعضاي کميسيون تشکيل خواهد شد تا کارهاي مقدماتي براي اجرايي کردن آن صورت گيرد.

عضو کميسيون اجتماعي در ادامه به محورهاي اين تحقيق و تفحص اشاره کردو اظهار داشت: حق و حقوق ايثارگران و نحوه ارائه خدمات به آنها، مجموعه‌هاي اقتصادي زير‌مجموعه بنياد شهيد و مباحث مديريتي اين بنياد از محورهاي اين تحقيق و تفحص است.

گفتني است: نمایندگان در نشست علنی روز گذشته(دوشنبه ۲۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید وامور ایثارگران با ۱۲۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع موافقت کردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، تحقیق ، تفحص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار