رئیس اداره ساماندهی منطقه 7 از برگزاری کلاس های آموزش برای صنوف کیوسک داران در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین گنابادی با اعلام این افزود: این کلاس ها با هدف آموزش ، ساماندهی ، زیباسازی و آراستگی کیوسک های منطقه برگزار می شود.
وی با اشاره به طرح ساماندهی و زیباسازی محیط پیرامونی کیوسک های مطبوعاتی و گل فروشی در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: کارشناسان نواحی به طور مستمر از نحوه فعالیت  کیوسک های مطبوعاتی و گل فروشی بازرسی می کنند و در آستانه ماه مبارک رمضان نیز این بازدید ها به شکل جدی تری ادامه می یابد.
وی ادامه داد: 79 کیوسک مطبوعاتی و 7 کیوسک گل فروشی در منطقه فعالیت دارند که رفع سد معبر و همچنین حذف الحاقات آنها در راستای بهسازی منظر شهری از جمله فعالیتهای ساماندهی است.
گنابادی با تأکید بر اینکه نمای بصری کیوسک های روزنامه فروشی مناسب نیست، ادامه داد: با وجود اینکه قرار بر این بود شکل ظاهری کیوسک های مطبوعاتی در شهر تغییر کند اما نما و سازه این کیوسک ها تغییری نداشته است به همین دلیل اداره ساماندهی تلاش می کند وضعیت موجود را با نظارت بر شست و شو، نظافت و رنگ آمیزی کیوسک ها حفظ کند.
وی در مورد ممنوعیت طرح فروش سیگار در کیوسک ها گفت: در این زمینه شهرداری با جدیت ، قانونی و ضابطه مند عمل می کند به طوریکه در این زمینه برخی دکه های مطبوعاتی پلمپ شدند اما برای حل موضوع عرضه مواد دخانی در کیوسک های روزنامه فروشی و برخورد با این قضیه یک کار چند وجهی باید انجام داد و دستگاههای مسئول باید مانع فروش و عرضه محصولات دخانی باشند.
گنابادی هم چنین تهیه اقلام آموزشی از جمله بروشور و بنر برای آموزش صنوف منطقه 7 را از دیگر اقدامات اداره ساماندهی دانست و از کیوسک داران خواست برای زیبا سازی منظر شهری و رفع آلودگی های بصری و پاکسازی محل کار خود و اطراف آن تلاش کنند./ز
برچسب ها: الحاقات ، کیوسک ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار