شهردار منطقه 10 از بهسازی و ساماندهی ایستگاههای تاکسی رانی و تجهیز این خطوط در سطح منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: گسترش وساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از اصلی ترین شیوه های کاهش ترافیک در شهرهای بزرگ است که خوشبختانه در سال های اخیر با نیاز سنجی های انجام شده و اتخاذ تدابیر ویژه، اقدامات مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر تمامی امور مربوط به خطوط تاکسیرانی از جمله ساماندهی خطوط، رفع مشکلات رانندگان و رسیدگی به درخواست های آنان زیر نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با هماهنگی سازمان نظارت تاکسیرانی مرکز انجام می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: برای حل مشکلات رانندگان و رسیدگی به درخواست های آنان زیر نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و با هماهنگی سازمان نظارت تاکسیرانی مرکز انجام می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: برای حل مشکلات ترافیک به اقدامات دیگری به موازات گسترش و ساماندهی حمل و نقل عمومی نیاز است از جمله کاهش تراکم جمعیت منطقه، اصلاح بافت فرسوده، فرهنگ سازی استفاده از تسهیلات دوچرخه و ارتقاء فرهنگ عبور و مرور ، هوشمند سازی تجهیزات ترافیکی ، توجه ویژه به مسیرهای پیاده رو، توجه به مسائل حمل و نقل در احداث کاربری که اگر به این مسائل توجه شود مشکلات ترافیکی به مراتب کمتر خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود هزار و 850 دستگاه تاکسی و ون در 14 خط زیر نظر اداره تاکسی رانی منطقه فعالیت می کنند و دوره های آموزشی برای رانندگان برگزار می شود همچنین با راه اندازی ایستگاه های جدید، نصب المان ها و تابلوهای ترافیکی خط کشی مسیر ها این خطوط را گسترش داده ایم./ز
برچسب ها: تاکسی ، تراکم ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار