معاون فرماندار ویژه شهرستان سقز با تشریح اهمیت انتخابات از جنبه های مختلف و فرایند انتخابات در شهرستان سقز ، از آبداران خواست مردم را به حضور جدی و دشمن شکن در پای صندوق های اخذ رای 24 خرداد تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، رستم پور معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه  شهرستان سقز در جمع 152 نفر از آبداران با اشاره به خدمات نظام مقدس اسلامی ایران در این شهرستان بخصوص در عرصه آبرسانی به روستاها، از مردم خواست همواره در مصرف این نعمت با ارزش الهی  که منشاء حیات وسرآغاز زندگی موجودات زنده است  دقت زیادی داشته باشند.رستم پور افزود: امروزه با پیشرفت صنعتی و رشد جمعیت ، مصرف آب افزایش یافته است ومنابع آب موجود قابل مصرف ، در معرض استفاده بیش از حد  قرار گرفته است كه هدر رفتن این نعمت ارزشمند ،لطمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
رستم پور در ادامه با تشریح  اهمیت انتخابات از جنبه های مختلف و فرایند انتخابات در شهرستان سقز ، از آبداران خواست مردم را به حضور جدی و دشمن شکن در پای صندوق های اخذ رای 24 خرداد تشویق کنند.زیرا این حضور ،‌توطئه های دشمن را خنثی خواهد نمود .رستم پور ،‌اظهار امیدواری نمود كه مردم فهیم ، آگاه و بصیر شهرستان سقز با حضور گسترده حماسه ساز خواهند بود.
محمد صدیق محمد زاده رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان سقز هم گفت: از 275 روستای سقز هم اکنون تعداد 152 روستا تحت پوشش و دارای شبکه آب سالم و بهداشتی هستند.
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان سقز در این دوره آموزشی که در محل اداره آب و فاضلاب روستایی این شهرستان برگزار شد، گفت: 93 روستادارای لوله کشی و فاقد پوشش و 30 روستا هم فاقد لوله کشی هستند.
وی افزود: در سال جاری و به منظور تامین بهداشت عمومی روستاهای شهرستان، دو هزار و 700 کیلو گرم کلر در خصوص تامین آب سالم و بهداشتی توزیع شده است.
وی ادامه داد: در سال جاری تعداد 15 روستای دیگر شهرستان تحت پوشش آب سالم و بهداشتی قرار خواهند گرفت.محمد زاده با بیان اینکه در روستاهای شهرستان سقز 970 کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و شبکه اجرا شده است، گفت : تامین آب سالم و بهداشتی روستاهای شهرستان از طریق 100 باب ایستگاه پمپاژ ، 100 حلقه چاه و 240 دهنه چشمه ، را برعهده دارند.در این جلسه دهیاران بر حضور یکپارچه در انتخابات 24 خرداد تاکید کردند./س
برچسب ها: حضور ، گسترده ، انتخابات ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.