استاندار اردبیل گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران آزادترین و سالم ترین انتخابات در جهان است و نمایش شور و شعور سیاسی و عزت و اقتدار ملت ایران را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در دیدار با اهالی روستای گوشلو از توابع پارس آباد با اشاره به حساسیت و اهمیت ویژه انتخابات 24 خرداد گفت: در شرایطی که همه دنیا به این انتخابات چشم دوخته حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای لازم است.

وی با اشاره به انتخابات در جمهوری اسلامی ایران آزادترین و سالم ترین انتخابات جهان و نمایش شور و شعور سیاسی و عزت و اقتدار ملت ایران است، گفت: با توجه به تاکیدات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در زمینه انتخابات امسال فارغ از این که مردم به چه کسی رای می دهند همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات 24 خرداد تلاش کنیم چرا که بحث و اهمیت اول در این انتخابات حضور حداکثری و حماسی در پای صندوق های رای است.

نیکزاد، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثمره و دستاورد بزرگ انقلاب و خون شهدا دانست و گفت: حتی یک رای در انتخابات سرنوشت ساز است و به واسطه برگزاری انتخابات امورات مردم به خود آنان سپرده می شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: هر برگ رای ملت شریف و ولایی ایران به مثابه خار و تیری به چشم دشمنان و مهر تاییدی بر حقانیت نظام اسلامی است.

نیکزاد با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام عظمای ولایت در زمینه انتخابات پیش رو افزود: فرامین و رهنمودهای رهبری درباره انتخابات مسوولیت مدیران دستگاه‌های اجرایی را سنگین‌تر کرده است.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران تمام مسوولان مستقیم و یا غیرمستقیم با آرای مردم انتخاب می‌شوند و مدیران هم باید از فرصت خدمتگزاری به نحو احسن و شایسته در گشودن گره از مشکلات مردم استفاده کنند.

نیکزاد خاطر نشان کرد: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات به یادماندنی و پرشور در استان اردبیل فراهم شده و مردم این منطقه همیشه ثابت کرده اند ولایی هستند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.