کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از بازی با لبنان گفت: این درست است که تیم لبنان حذف ده است اما هنوز از دور مسابقات خارج نشده است. ما هیچ وقت در دام این تیم اسیر نخواهیم شد و بازیکنان من اینکه این بازی را راحت تلقی کنند باید بگویم که چنین چیزی نخواهد بود و ما با انگیزه دوچندان مقابل لبنان حاضر خواهیم شد.

درحال حاضر تنها دغدغه ما مصدومیت احسان حاج صفی است که وضعیت او برای بازی مقابل لبنان بعد از تمرین امروز مشخص می شود. در مورد مسعود شجاعی باید بگویم که وی مصدومیت کوچکی داشت که امیدوارم مشکلی نداشته باشد.

باید اشاره کنم که این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و من برای این دیدار برنامه خاصی دارم چون قدمی خواهد بود برای صعود به جام جهانی.

وی در مورد اینکه سرمربی لبنان اعلام کرده است که ما برای این بازی 8 بازیکنش را در اختیار ندارد گفت: باید بگویم زمانی که ما مقابل لبنان بازی کردیم آنها گفتند که ما تیم بزرگی را شکست دادیم و ما در آن زمان 7 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. من نمی خواهم چیزی را توجیه کنم اما به خاطر دارم که قبل از بازی ما حتی به این موضوع اشاره ای نکردیم. باز هم می گویم ایها حرفهایی است که می خواهند تمرکز تیم ما را برهم بزنند و مانباید خود را اسیر حواشی کنیم.

 
*نکونام: می خواهیم با شکست دادن لبنان، راه صعود به جام جهانی را هموارتر کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به همراه سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ایران و لبنان به سوالات رسانه ها پاسخ داد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نکونام درباره آمادگی تیم ملی برای بازی با لبنان گفت: بازی سنگینی داریم و با توجه به  شرایط آب و هوایی تهران و همچنین تمرینات دو سه روزه گذشته که سبک هم بوده اند، شرایط خوبی داریم. برنامه‌ها و تمرینات تاکتیکی را به بهترین شکل انجام داده ایم و می توانم بگویم که تیم کاملا آماده بازی با لبنان است. خستگی دیدار هفته گذشته در هوای غیرعادی قطر، برطرف شده و ریکاوری شده ایم و در یک شرایط روحی و بدنی خوب با انگیزه دو چندان بازی خواهیم کرد.

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگار لبنانی، مبنی بر اینکه با توجه به نتیجه بازی رفت ایران و لبنان، بازی با لبنان برای تیم ملی آسان است یا نه گفت: در فوتبال بازی راحت و آسان وجود ندارد وهیچ تیمی از پیش برنده برنده نیست.تیم ملی لبنان نتایجش دوگانه بوده، آنها در خانه خیلی خوب بازی می کنند اما در خارج از خانه عملکرد خوبی ندارند. ما بازیهای گذشته را فراموش کرده ایم و فقط به بازی فردا فکر می کنیم و هدفمان رسیدن به جام جهانی است و می جنگیم تا با تمرکز خیلی خوب و بالا لبنان را شکست دهیم و راه صعود به جام جهانی را هموارتر کنیم./زر
برچسب ها: کی روش ، کنفرانس ، لبنان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار