فرماندار اهر گفت: تمامی تمهیدات و مقدمات لازم در مناطق شهری و روستایی برای برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی این شهرستان فراهم شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، صدیقی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن رعایت حریم و حفظ آبروی افراد و پرهیز از تخریب رقبا و رعایت اخلاق انتخاباتی در جهت حضور حداکثری در انتخابات تلاش مضاعف نمایند.

این مقام مسئول افزود: هم اکنون بیش از 106000 نفر از شهروندان و روستائیان واجد شرایط رأی دادن هستند و با همکاری ادارات و نهادها بیش از 4000 نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و خدماتی با ستاد انتخابات شهرستان اهر همکاری خواهند کرد.

این مقام مسئول رضایتمندی مردم را بزرگترین افتخار برای مسئولین و مدیران شهرستان عنوان کرد و افزود: باید با پرهیز از هرگونه کاغذ بازی های بی مورد در تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی، در قسمتی دیگر از سخنان خود از بازسازی بیش از 4800 واحد مسکونی در مناطق روستایی آسیب دیده از زلزله خبر داد و افزود: 3000 واحد مسکونی نیز در دست اجرا می باشد.

فرماندار اهر با اشاره به کم دوام بودن اکثر اماکن روستایی گفت: اعطای تسهیلات کم بهره با معرفی و نظارت بنیاد مسکن به متقاضیان نوسازی اماکن روستایی بدون محدودیت پرداخت می شود.

فرماندار اهر در پایان افزود: ستاد جذب سرمایه گذاری شهرستان با همکاری ادارات و نهادهای ذیربط آماده ارائه خدمات ویژه در راستای توسعه و اشتغال شهرستان به سرمایه گذاران نمی باشد. /س

برچسب ها: انتخابات ، سالم ، امکانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.