مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: مطالبه ورزشكاران از رييس جمهور آينده باید توجه جدی به مسائل اخلاقي به منظور تقويت اخلاق و فرهنگ در ورزش باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر سیدعلی اکبر هاشمی جواهری در همايش اخلاق و راهبردهاي اسلامي افزود: مطالبه اصلي بسيج و ورزشكاران از رييس جمهور آينده بايد محوريت قرار دادن توجه به مسائل اخلاقي و فرهنگي در بخش ورزش باشد.

وی با بيان اينكه فرهنگ ضعیف محكوم به شكست است، اظهار داشت: فرهنگ غني اسلام با پيروزي انقلاب اسلامي روز به روز در حال قدرتمندتر شدن است و بايد فرهنگ ورزشي نيز در اين راستا حركت كند.

مديركل ورزش و جوانان خراسان رضوي با تاكيد بر نياز اساسي به برنامه ريزي استراتژيك و دورانديشي در ورزش كشور، بیان کرد: عرصه ورزش از نظر فني نسبت به مسائل ديگر و حتي مسائل اقتصادي كه اين روزها مورد توجه كانديداهاي رياست جمهوري می باشد، عقب تر است.

جواهری با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بر توجه علمي به ورزش، گفت: مطالبه ديگر جامعه ورزش از رييس جمهور آينده بايد توجه بيشتر به علمي كردن ورزش و تدوين يك سند ملي راهبردي و عملياتي در ورزش كشور باشد.

وي با بيان اينكه تمام قدرت هاي دنيا از ورزش به منظور مقاصد فرهنگي، سياسي و اقتصادي خود استفاده مي كنند، به پرهیز از سياست زدگي از سوی ورزشكاران تاكيد و تصريح كرد: ما نيز بايد از ورزش به عنوان ابزاري قوي براي اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي و صدور انقلاب، بيداري اسلامي و دست يابي به اهداف نظام استفاده كنيم./س

برچسب ها: تقویت ، اخلاق ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.