کنگره سراسری یک روزه کنترل ورم پستان در گاوهای شیری ایران سوم مهر ماه سال جاری در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، دبیر علمی این کنگره مهلت ارسال خلاصه مقالات به این همایش را تا 15 شهریور ماه بیان کرد و گفت: مبادله آخرین اطلاعات و دستاوردهای علمی بدست آمده بین متخصصین کشور و برقراری ارتباطات علمی بیشتر میان آنان، آشنایی با آخرین تکنولوژی های پیشرفته در زمینه پیشگیری و کنترل ورم پستان در گاوهای شیری و تبین برنامه ها و سیاست های آتی در زمینه کنترل این بیماری و تولید شیر سالم از جمله اهداف این کنگره می باشد.

اسد پور افزود: ورم پستان واگیردارگاوهای شیری( ورم پستان استافیلوکوکی، ورم پستان استرپتوکوکی، ورم پستان قارچی و ورم پستان مایکوپلاسمایی)، ورم پستان محیطی گاوهای شیری( ورم پستان کلیفرمی، ورم پستان استرپتوکوکی، ورم پستان های اتفاقی، نقش بستر در ورم پستان و اهمیت ماشین های شیردوشی) و ورم پستان در تلیسه ها (پیشگیری و کنترل) از محور های اصلی کنگره می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه براساس هماهنگی های بعمل آمده با سازمان نظام دامپزشکی شرکت در این همایش موجب برخورداری از امتیاز باز آموزی برای همکاران دامپزشک خواهد شد، تصریح کرد: از ویژگی های دیگر این همایش دعوت از صاحبنظران و متخصصین دانشگاه های سراسر کشور جهت ارائه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه مدیریت و کنترل ورم پستان در گاوهای شیری وهمچنین تولید شیرسالم می باشد.

یاد آور می شود گروه علوم درمانگاهی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز این کنگره را با حمایت شرکت شیرپاستوریزه پگاه آذربایجان، شرکت داروسازی ابوریحان و سازمان نظام دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار می کند./س

برچسب ها: کنگره ، سراسری ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.