نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت کشاورزی در منطقه اولویت اول امسال دراختصاص اعتبارات با بخش کشاورزی و طرحهای عمرانی این بخش است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه دیروز در بازدید معاون آب و خاک و وزیر جهاد کشاورزی از طرحهای عمرانی کشاورزی خلخال و کوثر افزود: با توجه به شرایط مساعد اقلیمی موجود منطقه جنوب استان برای توسعه بخش کشاورزی در صورت حمایت دولت و مجلس از این بخش و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای تامین منابع آبی مورد نیاز کشاورزان ، بخش کشاورزی شهرستان های خلخال و کوثر رونق خواهد گرفت.

وی گفت: از 70 میلیارد ریال اعتبار بخش کشاورزی قول داده شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های خلخال و کوثر تاکنون مبلغی پرداخت نشده و کشاورزان با مشکل اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی و احداث استخرهای دخیره آب روبرو هستند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در ادامه افزود: احداث یک سد معیشتی و زودبازده همچون سد ذخیره آب روستای گورانسراب خلخال می تواند در کنار ایجاد صدها شغل موجب ماندگاری روستاییان در منطقه و پیشگیری از پدیده شوم مهاجرت شود/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.