از ابتدای سالجاری تا نیمه خرداد ماه ، درآمد تحقق یافته شهرداری منطقه 15 از درآمد مصوب فراتر رفته و بیش از 142 درصد وصول شده است .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  مهندس موسوی معاون مالی و اداری منطقه ضمن اعلام این مطلب  اظهار کرد :  بالاترین میزان درآمد مربوط به اسناد در جریان با 126 درصد بوده است .
 
معاون مالی و اداری منطقه به وصول 120 درصدی  درآمد از محل اسناد برگشتی و  107 درصدی از محل مباحث مرتبط با حوزه شهرسازی و معماری اشاره کرد و یادآور شد : درآمدهای پایدار منطقه نیز نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته است .
 
مهندس موسوی معاون مالی و اداری منطقه در این راستا افزود :  طی دو ماهه نخست سالجاری درآمد پایدارمنطقه  نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته و همچنین پیش بینی می شود با توزیع انبوه فیش های کسب و پیشه ، نوسازی ، بهای خدمات پسماند و بهای خدمات مشاغل در نیمه دوم سالجاری ، درآمدهای پایدار افزایش قابل توجهی نسبت به مبلغ مصوب داشته و نسبت به سال گذشته نیز از رشد مناسبی برخوردار خواهد شد .
 
وی در ادامه از مشارکت قابل توجه شهروندان منطقه در افزایش درآمدهای پایدار قدردانی کرد و اظهار داشت : به طور قطع با افزایش بیشتر مشارکت شهروندان زمینه خدمات رسانی مطلوبتر فراهم خواهد شد ./ل
برچسب ها: درآمد ، شهرداری ، مصوبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار