سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند گفت: به دلیل تعهدی که نسبت به باشگاه گیتی پسند پیدا کردم احتمال تغییر در برنامه های تیم ملی وجود دارد شاید تیم را در کره همراهی نکنیم.

رضا لک سرمربی جدید تیم گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: چند روز پیش عراقی زاده برای انجام مذاکرات اولیه ای به تهران آمد و برنامه ام را برای هدایت تیم گرفت قبل از تعطیلات هفته گذشته نیز چند بار به صورت تلفنی با طاهری مدیرعامل باشگاه صحبت کردم.

وی افزود: با ادامه مذاکرات شب گذشته راهی اصفهان شدم و امروز نیز قرارداد خود را به ثبت رساندم. به موجب این قرارداد یک فصل هدایت تیم فوتبال گیتی پسند را برعهده دارم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به اهدافی که در نظر دارم برسم.

لک در ادامه بیان داشت: لیستی از بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داده ام که تا آغاز تمرینات این بازیکنان نیز جذب تیم شوند اما در حال حاضر نام آنها را اعلام نمی کنم.

سرمربی تیم گیتی پسند در خصوص برنامه هایش در تیم ملی گفت: با عقد قرارداد نسبت به باشگاه گیتی پسند مسئولم به همین دلیل باید برنامه های خود را در تیم ملی و تیم گیتی پسند طوری تنظیم کنم که به هیچ یک از دو تیم ضربه ای وارد شود در همین راستا طاهری مدیرعامل باشگاه با سرپرست کمیته فوتسال صحبت هایی را انجام داده تا پس از تورنمنت چین از ملی پوشان جدا به ایران باز گردم به همین دلیل به احتمال زیاد در مسابقات آسیایی کره تیم ملی را همراهی نمی کنم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار