ملی پوش جوجیتسو گفت: هر 6 رقیب حاضر در مسابقات را می شناسم و با آنها روبرو شده ام اما هیچکدام حریف ضعیفی به شمار نمی روند.

محسن حمیدی عضو تیم ملی جوجیتسو در خصوص آمادگی خود برای حضور در مسابقات ورد گیم کلمبیا به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از بازگشت از مسابقات ایتالیا هیچ اردویی تشکیل نشده که من و هم تیمی ام تمرینات خود را متوقف کنیم مسابقات پیش روی ما از مهمترین مسابقات رزمی و ما با تلاش زیاد موفق به کسب سهمیه شدیم بنابراین این رقابت ها از اهمیت ویژه ای برای ما برخوردار است در حال حاضر ما زیر نظر سرمربی تیم امیر خوشبین تمرینات باشگاهی را داریم تا هنگامی که وارد اردوها شویم و تمرینات را اصولی تر دنبال کنیم.

وی در ادامه صحبت هایش به حریفان خود اشاره کرد و گفت: حریفان من همان هایی هستند که در مسابقات قهرمانی جهان ایتالیا با آنها روبرو شدیم و با هر 5 نفرشان مسابقه داده ایم. طی این رقابت ها موفق شدیم 3 نفر آنها را شکست دهیم و از 2 نفر دیگر شکست خوردم. تمام تلاش من در این اردوها بر این است که با توجه به آنالیز حریفان نقاط ضعفشان را شناسایی کرده و روی آن متمرکز شوم تا در پیکارهای کلمبیا از سد این دو حریف بگذرم.

وی خاطرنشان کرد: ما وقتی وارد میدان مسابقه می شویم تمام داشته هایمان را وسط می گذاریم تا تلاش های خود، خانواده و مربی مان به حال نشیند.

اسلووانی در رنکینگ،  شماره یک است. این حریف، حریف خیلی خوب و قدرتمندی است که یکی از مهم ترین حریفان من به شمار می رود و گذشتن از سد این حریف سخت تر از بقیه رقباست ولی تلاش می کنم، این رقیب را به زانو در آورم،  به هر حال شش نفر از برترین جوجیسو کاران  جهان روبروی هم صف آرایی می کنند  که تک تک آنها برای کسب عنوان قهرمانی پا به میدان می گذارد پس هیچیک زنگ تفریح حریف دیگر نیست نباید رقبا را دست کم گرفت بنابر این در این مدت باقی مانده تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا در نخستین حضور نام ایران، به عنوان یک حریف قدرتمند دررشته جوجیتسو ثبت شود.

 وی به عملکرد مربیان تیم ملی اشاره کرد و گفت: مربیان ما به واقع برای ما سنگ تمام  گذاشتند، این امر چه در بخش تمرینات بوده،  چه در بخش اعزامها و چه در سایر قسمتها. هر کوششی را که باید ، برای ما بیشترین را انجام دادند و من تمام امیدم این است که در این رقابتها خوش بدرخشم تا از بار شرمندگی مان کمی کاسته شود و زحمات این دو عزیز را به شایستگی پاسخ دهیم کم کاری برخی از مسئولان بارگرانی  است که مربیان زحمت کش آن را بدوش می کشند و ما را شرمنده این زحمات هستیم./آق

برچسب ها: حاضر ، در ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار