يك قاضي ديوان عالي كشور گفت: مردم به كانديداهاي با اخلاق راي مي‌دهند و نامزدهايي كه رويه تخريب و توهين به ديگران را در پيش دارند در سبد آراي ملت جايگاهي نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام "موسي قرباني" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اوج گيري فعاليت‌هاي تبليغاتي كانديداهاي رياست جمهوري اظهارداشت: تبليغات كانديداهاي رياست جمهوري و شوراي شهر ادامه دارد و نامزدها بايد ملزم به رعايت اخلاق ديني و حفظ كرامت انسانس يكديگر باشند.

وي ادامه داد: دين اسلام همواره به حفظ كرامت انساني و رعايت حقوق ديگران تاكيد كرده است و تبليغات انتخاباتي نبايد عرصه تاخت و تاز به اصول اخلاقي باشد.

حجت‌الاسلام قرباني با بيان اين كه كانديداها بايد الگوي اخلاق مداري باشند، افزود: افرادي كه خود را در معرض قضاوت مردم قرار داده‌اند بايد برنامه خود را در زمينه اداره امور كشور ارائه كنند و اين مساله با تخريب شخصيت ساير كانديداها منافات دارد.

وي تصريح كرد: مردم به كانديداهاي با اخلاق راي مي‌دهند و نامزدهايي كه رويه تخريب و توهين به ديگران را در پيش دارند در سبد آراي آنها جايگاهي نخواهند داشت.

اين قاضي ديوان عالي كشور خاطرنشان كرد: كانديداها به عنوان الگوي مردم در عرصه‌هاي مختلف حضور پيدا مي‌كنند و بايد مراقب رعايت اخلاق ديني در شيوه‌هاي تبليغاتي خود باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: موسی ، قربانی ، انتخابات ، اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار