شهردار منطقه 6 از برپایی جشنواره های فرهنگی_ ورزشی همزمان با اعیاد شعبانیه از اول تیر ماه به مدت 10 روز در پارک لاله خبر داد.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 اقدام به برپایی جشنواره تفریحات فرهنگی و ورزشی از اول تیر ماه به مدت 10 روز در پارک لاله می کند.
 وی در ادامه با اشاره به این برنامه ها تصریح کرد: برپایی دریاچه ماهیگیری و درشکه سواری در پارک لاله همچنین ایجاد مکانها و تجهیزات ویژه ای برای مینی گلف، ایرهاکی، فوتبالدستی، بدمینتون، فوتبال گل کوچک، دارت، تیر اندازی، تنیس روی میز ، بدمینتون و نیز بازی های محلی تدارک دیده شده و غرفه های عکاسی، تجهیزات ورزشی،  هواپیماهای مدل و غرفه فروش کتب علمی از برنامه های تدارک دیده شده در این جشنواره هاست .
سلیمانی در ادامه اظهار داشت: برپایی جشنواره باد بادک ها و ساحل شنی و همچنین برنامه های ویژه و امکانات تفریحی و ورزش نظیر صخره نوردی، تردمیل و دوچرخه، صندلی ماساژور، استخر توپ، کودکان ، تونل و سرسره بازی، راپل، بالن و نیز عرضه محصضولات محلی از جمله  نان محلی و عرقیات گیاهی از دیگر برنامه های در نظر گرفته به مناسب این ایام است .
شهردار منطقه 6 خاطر نشان کرد: کلیه برنامه ها با توجه به علایق و سلیقه های گوناگون شهروندان تدارک دیده شده است و تا زمان برگزاری جشنواره نیز برنامه ها و طرح های ویژه ای طراحی و اجرا خواهد شد./ز
برچسب ها: برنامه های ، دیده ، تدارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار